piatok 16. októbra 2015

Huby

Prvá je už hotová:



Predpokladám, že nastalo vhodné počasie na rast húb. Oteplilo sa a každý deň sú občasné dažďové prehánky. Pre hubárov ako stvorené. 

My na huby nechodíme. Môj manžel má celý život zásadu, že nezje hubu z voľnej prírody. Vraj bez toho sa žiť dá a tak prečo riskovať nejakú tú otravu. Zje iba šampiňóny z obchodu. Ja som sa mu prispôsobila :-)

Na našom dvore sa teraz hubám darí :-)
Samozrejme, nič jedlé, ale oči sa potešia:







Huby na dreve som našla neďaleko, za kostolom:




Na dnes mám ešte môj TUSAL (Totally Useless Stitch A Long):




Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. Danielko, ty si s výšivkou pěkně poskočila - ta má ale vosí pas.......nám na zahradě každý rok rostou taky jakési houby... nevím co je to zač ... jo a ještě pár špiček, ty jsem vždycky utrhla do polívky ... ovšem letos ani ťuk nic ...ty houby na kmenech mě fascinujou, většinou jsou tvrdé jako kámen...
    Hezký odpočinkový víkend ti přeju! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, trocha jej závidím, jej isto lekár nepovie schudnúť :-)))
      Ja tiež rada pozerám po starých stromoch obrastených hubami, machmi a nejakými hrdzami. Čo to všetko musia zniesť, kým sa úplne rozpadnú :-)
      Dnes sa mi podarilo aj zmoknúť, keď som išla od Lenky, lialo ako z krhly :-)
      Ale to je dobré, lebo pôda má veľký deficit vody, treba jej veľa doliať.
      Pááá

      Odstrániť
  2. Bello il ricamo
    mi piace molto
    non vedo l'ora di vedere altri progressi .
    Mi piacciono anche i funghi e sono molto golosa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cara Giovanna, io sono contento :-)))
      grazie !!!
      Cercherò :-)
      Nizza Domenica !!!
      Páá

      Odstrániť
  3. Желаю удачного продолжения этого чудесного вышивального процесса!
    А грибы мы тоже не собираем, только покупаем в супермаркете...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Анна, спасибо !!! Вы меня успокоили!
      Купить грибы в магазине легко, особенно безопасно :-)
      Хороший воскресенье!
      Páá

      Odstrániť
  4. Love the mushrooms but best to eat the store ones.

    OdpovedaťOdstrániť