sobota 9. apríla 2016

Len tak, ........daždivo

Už ráno sa na mňa začalo čosi navážať. Začala som smrkať. Och, nechcem! Pár kvapiek do nosa to zastavilo. A  možno práve to spôsobilo, že mi začalo dunieť v hlave. K tomu ešte hrozné počasie a je po radosti zo soboty :-(((

Aby sa mi v hlave uvoľnilo, vypila som dnes dve kávy. Je to moja dávka na týždeň. Prvú som si urobila pri varení a druhú som vypila poobede na návšteve. S Lenkou sme boli zablahoželať jej druhej tete (z otcovej strany) k meninám. V poslednom čase k nej chodíme raz do mesiaca. Vždy sa dobre zasmejeme. Zo seba :-)

Dnes sme zmenili aj náš stereotyp.  Zaviezla som Lenku rovno domov, nešli sme ani do obchodu a nešla som už ani k nej. Myslela som si, že zaľahnem, ale ani to sa mi nedalo. Lepšie mi bolo, keď som mala hlavu hore :-)

Pustila som si teda cyklistiku a začala som vyšívať:


Pred piatou som si urobila čaj. Vybrala som si pu ehr, k nemu šálku s mojim menom. Dostala som ju k štyridsiatym narodeninám od kolegyne a výbornej kamarátky Helenky. Škoda, že sa naše cesty už dávno rozišli :-(




srdiečko od Aďky
niekoľko vlašských orechov a sušených brusníc

Takmer celý deň pršalo, chvíľami sa robila až tma. Cestou do Istebného bolo vidieť rozkvitnuté tŕnie a to vždy znamená ochladenie. A veru sa dostavilo aj tento rok. Opäť sme kúrili v ústrednom kúrení. Kuchynská pec by nám byt nevyhriala. To ale môžeme byť ešte spokojní, lebo v Anglicku padal sneh. Videla som to na viacerých blogoch. Apríl ako vyšitý!

Nech sa vám darí!
Daniela

25 komentárov:

  1. I am battling a bit of a cold, too, at the moment! No fun - hope that you get better soon.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your care, luckily I fit! Successful new week!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Ma che meraviglia
    Adoro quel trenino
    Il tuo ricamo la sua immagine mi ha regalato dolci ricordi dell'infanzia che pensavo aver dimenticato grazie di cuore

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, cara Giovanna!
      Hanno un grande nuova settimana!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Už je dnes lepšie? Včera ti nezačal dobre deň. Asi to bolo tou zmenou počasia. Tvoj nový obrázok bude asi pre nejaké dieťa, tak mi to podľa motívu pripadá. Čo to bude? Ako som už písala u mňa, my sme mali daždivý chladný deň, ale pozerala som si moje fotky spred roka, síce boli robené o deň skôr, no na nich ma na Devínskej Kobyle zastihli snehové metelice, ktoré sa striedali so slnečnou oblohou. Teraz sa už začína ukazovať aj modrá farba na oblohe a o chvíľu sa možno aj slnko ukáže. Peknú nedeľu prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie lepšie :-) Počko sa mení, dva dni bolo fajn aj kúriť sme prestali a zas sa ochladilo a musíme kúriť. U nás, keď zájde slnko, teplota hneď klesá. Ale nech si to vyberie v apríli, máj už nech je krásny. Vláčik bude pre malé dieťa - vrecúško na hračky.
      Prajem ti pekný nový týždeň!
      Pááá

      Odstrániť
  4. OH OH le petit train,il est bien charmant!
    Merci de ta visite sur mon blog
    Bon dimanche a toi Daniela ,bonne broderie et bon thé
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chère Marie Christine, je vous remercie !!!
      Je vous souhaite une merveilleuse nouvelle semaine souhaite!
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danielko, obrázek je hezoučký, jak jinak to napsat. Snad je ti lépe, já se vždycky vrhnu na zázvor. Šetři se a vyhov tělu. Taky se o mě trochu střídavě něco pokouší. Ráno jsme si s mami dali zelený s jasmínem a teď jsem zalila pu-ehr.
    Máme kolikátý den dost zimu a zataženo, ale neprší, fouká ledový vítr, takže taky nic moc ... aspoň se můžem na to pěkné těšit.
    Já dnes budu dělat to nejnutnější a jinak "kopyta na stůl" ... hihihi.
    Přeju ti brzké zotavení !! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, našťastie som celkom dobre na tom, choroba neprišla, má šťastie, lebo by som jej naložila!!! V nose mám čudne, ale to mám alergiu na kadečo, na staré kolená som si ju nadobudla. Nebola som na alergológii, ale obvoďák mi povedal už dávnejšie, že to bude ono. Kým sa s tým dá žiť ako-tak, nechcem lieky, lebo ich treba jesť už potom navždy.
      Na to lepšie si asi ešte počkáme, v máji snáď :-)
      Páči sa mi "kopytá na stôl" to mne robí najlepšie :-)
      Tak teda pekný nový týždeň tebe a mami!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Eine niedliche Stickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Liebe Daniela,
    ich hoffe sehr dir geht es wieder besser! Deine Stickerei ist so niedlich. Zwei Kaffee normalerweise für die ganze Woche, habe ich das richtig verstanden? Lach...so viel trinke ich in einer Stunde morgens. Ich gebe aber auch zu ich liebe Kaffee wie die meisten Krankenschwestern denke ich..lach..aber Tee, ja Tee mag ich auch gerne.
    Ich grüß dich herzlich und wünsche dir schnell Gute Besserung
    Deine Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank, lieber Freund!
      Sandra, Sie in der Nacht arbeiten, benötigen Sie mehr Kaffee zu trinken! Ich trinken mehr Tee.
      Haben Sie eine große neue Woche!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Danielko, doufám, že už je opět dobře! Pobavila jsi mne, jak jsi řekla, že jsi za den vyčerpala dávku kávy na týden. To já mívám dvě kávy denně téměř pravidelně. Mám nízký tlak a dělám mi dobře. Alkohol nemusím a čaj pijeme denně kolem čtvrté, ale většinou ovocný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, ja mám dobrý tlak, ale vďaka tomu, že každé ráno zjem jednu tabletku :-( Káva mi viac vonia, ako chutí, tak som si povedala, že bez nej môžem existovať. Alkohol tiež nemusím, takmer nepijem, iba na Vianoce pohárik. Chodím denne na aute, tak to som si zvykla bez alkoholu vždy a všade. Ovocné čaje pije v škole, mám to rýchlo, ale doma mám čas aj na sypaný zelený, či bylinkový.
      Prajem ti krásny nový týždeň!
      Pááá

      Odstrániť
  9. Liebe Daniela,
    wunderschön ist der Zug mit den Herzen! Gefällt mir sehr gut 😊
    Hoffentlich hast du nicht die Grippe von mir bekommen 😕😊
    Gute Besserung
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hihihi, Influenza in einem Abstand, ist es noch nicht möglich, zum Glück :-)))
      Marion, vielen Dank für Ihre schönen Worte im Zug, ich schätze es wirklich!
      Haben Sie eine große neue Woche!
      Pááá

      Odstrániť
  10. Liebe Daniela,
    wunderschön ist der Zug mit den Herzen! Gefällt mir sehr gut 😊
    Hoffentlich hast du nicht die Grippe von mir bekommen 😕😊
    Gute Besserung
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dear daniela ,
    i like your train ..verry sweet ..
    and the tea heart verry nice ...i like walnuts and dried cranberries
    have a nice week
    greetings

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much! You dear! I'm already retired, I need to eat vitamins :-)
      I wish you a wonderful new week!
      Pááá

      Odstrániť
  12. No veru z toho počasia sa človek ani nečuduje, že ho nejaká neplecha obchádza. Dúfam Danka, že sa ti oblúkom vyhne. Ale medík od včeličiek s dobrým čajom to určite napravia ;o) Vláčik so srdiečkami je milený. Som zvedavá čo krásne z neho vytvoríš. Idem si čítať u teba, čo som za ten týždeň zameškala. Prajem pekný večer, pa pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, to vieš, dôchodcovia majú čas, tak píšu každý deň :-)
      Ďakujem ti, že si vždy nájdeš čas na moje "prúpovídky" :-)
      Pekný nový týždeň ti prajem!
      Pááá

      Odstrániť
  13. Opäť veľmi pekná výšivka ... :) dieťatko určite zaujme svojou farebnosťou ... Aj u nás sa poriadne ochladilo a od soboty opäť kúrime ... a začína ma bolieť hrdlo i hlava ... idem si uvariť zázvorový čaj ... o piatej som mala žihľavový ... Danka, maj sa dobre, dávaj si na seba pozor ... Pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sweet new stitching!! So colourful and cute :)

    OdpovedaťOdstrániť