streda 27. apríla 2016

Padá sniežik, padá, ej, ale som (ne)rada!


Dievčatá, páči sa mi, ako sa každá už v akých-takých rokoch priznávame k diagnóza lenivosť. Mne sa tento názov na môj stav oveľa viac páči, ako pojem staroba :-)))

Dnes, aj napriek hroznému počasiu, sa cítim oveľa lepšie, ako včera. A to len preto, že viem, že to najnáročnejšie mám za sebou. Predo mnou je 7 pracovných dní, ktoré zvládam, učím len 2-3-4 hodiny a dokonca mám aj voľný deň :-)))

Hviezda sa pomaly vypĺňa:




Celý deň pršalo a občas dokonca poletoval aj sneh. Okolo pol piatej snežilo akosi viac. Nedalo mi a išla som aspoň na chvíľu von, skontrolovať naše zemiaky :-)))

Našťastie sa im nič nerobí, ešte sú chránené v zemi. Pozrite sa na to:






šalvia je v snehu, snáď jej to neublíži

moje kvietky odolávajú aj ranným mrazom, sú chránené v závetrí
3°C

Čaj som mala z vlastnej výroby - ovocný pečený:




po malej mini prechádzke v nečase mi padol veľmi dobre 

Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. Ej, Danka,aj ja som veru nerada. Ešteže tie zemiaky nie sú vonku. Ani naše ešte nie sú našťastie. My sme mali poobede tiež +3 st. Aj teraz je tak nejako. Uvidíme, ešte túto noc a budúcu.
    Kvargle mám rada veľmi. :)
    Dani a tie vrecká sa ti vydarili fantasticky. pááá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snow, isn't it Spring there? lol! I love your star but what stitches are you using? It doesn't look like cross stitch.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ah ,Daniela,il neige.....
    Chez nous aussi en Alsace,et il fait trés froid!
    Mais cette broderie et top secret on dirait!!!!!mystére,il faut attendre de la voir!
    Amicalement

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brr, zima..a my už chceme teplo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    veru, aj u nás to vyzeralo všelijako, hlavne tu včera celý deň, aj noc pršalo a do toho vietor, no paráda...
    Hviezdička Ti pekne pribúda, už sa teším na finálny výsledok.
    Aj my už máme trošku posadené, snáď to všetko prežuje bez ujmy.
    Včera som nepila čajík, ale špaldovú kávu, celý deň som mala rozlietaný, tak mi išla na chuť :-)
    Pááá, nech sa Ti darí,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Here it is snowing a swell. Spring seems to have hidden somewhere, lol.
    Is this the back of the star stitching?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, jak je vidět jaro si dává na čas všude .. sníh se tu taky objevil, ale vůbec se neudržel na zemi...ta hvězda vypadá zajímavě jsem zvědavá ...já jsem si včera dala mátu... už se těším až si zase v sezoně nasuším...
    Měj se fajn a papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oh dear, Spring is gone already?! We too had a lot of snow yesterday :(
    I like the stitching idea to work within the star shape.
    Is this the back of your stitching? It looks really neat!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nice idea of embroidery inside a star shape:) I wonder how it looks from the front. You are teasing us with the back side ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielko, tedy toho sněhu, to koukám! U nás je po ránu sice taky tak 2 - 3 stupně, ale naštěstí sníh nemáme. A obdivuji tě s tím vyšíváním, jakým postupuješ neskutečným tempem a krásně na to vidíš, to já už bych s tím měla problém! Je to krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Yes, we got a lot of snow too :( where is the spring??
    Star shape looks great and how neat is your back side!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mily vecer zelam, veru, aj mne prave kamoska, co maju s muzom jablkove sady, vravela, ze im pomrzli jablonky, tak musia zavriet zopar obchodikov v mesteckach v okoli BA a na jesen uvidia, ze co a ako. Bezne to cloveku ani nenapadne, kolko skody moze taky potmehudsky mrazik narobit. Vraj aj orechy a agaty postihol podobny osud (tu v Podunajsku), tak asi aj aj agatoveho mediku bude malo. No a neda mi nespomenut, ze co sa mojich rozhovorov (zvacsa v pisomnej forme) s Matkom tyka, tak tiez to ma velmi specificky charakter. :) Su to take impresie (trosinku ako obrazy impresionistov - Monet, Renoir, Cezanne) :), alebo ako ta krasna vysivka v hviezdicke. ktoru zatial jasne nevidime, ale citime, ze v nej je zachytene krasno. :) ... No a ten peceny caj - pevne verim, ze raz ho uz konecne urobim. :) Ste uzasna, vobec si nemyslim, ze diagnoza lenivost sa snazi pliest sa Vam do cesty. Uplne ste ma motivacne "nakopli" - deti, praca, domacnost, obchod - uz viem, ze pri 2 detoch a praci, hoci som vacsinou na vsetko sama, sa nemam na co stazovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Il tuo ricamo mi piace molto
    Anche qui fa molto freddo le temperature sono scese bruscamente e io ho preso l'influenza. Un caro saluto

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Liebe Daniela,
    diesmal wird es spannend - wie sieht der Stern wohl von vorne aus ?? Bin schon sehr neugierig.
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť