utorok 19. apríla 2016

Sadenie cibule a kvietkov

Aj dnes začnem mojou ručnou prácou, i keď som ju robila až na konci dňa. Ušila som ďalšie vrecko:






bude to darček
Cestou zo školy som sa zastavila na tržnici po nejaké kvietky do starej misy, ktorú mi na bielo natrel Maxík pred dvoma rokmi. Mali tam aj cibuľku na sadenie. Nie žeby to bol úzkoprofilový tovar, ale vždy ju vidím iba v balení po jednom kg. A kde by som ju vysadila??? Na tržnici som ju našla voľnú a tak som si ich kúpila 26 ks :-))))

Poobedie sa celkom vydarilo, i keď ochladenie je značné. Aspoň na hodinu som vyšla von a dala som sa do sadenia :-)
Najskôr to boli kvietky:





A potom som zasadila cibuľu na novú hriadku, ktorú mi vytvoril na moje dlhé naliehanie manžel minulý týždeň. Asi sa dobre zasmejete, ale ako sa to robí, to som si našla na internete :-)



zakryla som ju pôdou, ale neodfotila,
polejem ju až zajtra ráno, lebo predpoveď počasia hovorí,
že môže byť mráz :-(((

Už len dúfam, že kvietky a cibuľa sa "chytia" a budú mi robiť radosť. Ešte pôjdem na nákup semienok mrkvy a petržlenu :-)

Domov som prišla síce už po piatej, ale čaj som mala aj dnes. Po štvrtý raz som zaliala kvitnúci čaj od Jarky a zas bol výborný:




čaj som si popíjala pri šití vrecka

Nech sa vám darí!
Daniela


22 komentárov:

  1. Чудесный мешочек вышел! красивый, душевный!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Спасибо за комплимент! Вы меня успокоили!
      Иметь хороший день!
      Pááá

      Odstrániť
  2. È sempre un piacere ammirare i tuoi bellissimi ricami. Complimenti è confezionato molto bene. Mi piacciono molto anche i tuoi fiori.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Giovanna mia cara, che si sta ancora una volta mi piaceva un sacco! Sono contento che ti piace il mio lavoro!
      Vi auguro una bella giornata!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Noch eine wunderschöne Tasche mit Initialen. Ein sehr schönes Geschenk.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, tie tvoje vyšívané a šité vrecúška ti idú ako na bežiacom páse... sú moc krásne. Nech sa cibulke dobre darí...mne už vykúka spod zeme, tak sa teším...papa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, ďakujem ti! I keď ja si to nemyslím, chcela by som to urýchliť, ale nedá sa :-)
      Tak tvoja cibuľka už vytŕča rožky! Moja snáď tiež bude :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danielko, ty se na zahrádce pěkně rozjíždíš... ty bílé kytičky v míse jsou hezké... koupit volně cibulku sazečku je umění to znám ... uvidíš všechno se chytí a budeš mít radost ☼.. já teď popíjím pu-erh četla jsem, že se má pít po těžkém obědě ... no my měly těstoviny i tak jsem si ho dala ... taková siesta u čaje (a počítače) .. budu muset už poprvé sekat trávu, ale bolí mi záda ... tak uvidíme co s tím vyvedu... vrecúška děláš moc hezké !!
    papapa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, Jarka, to je dosť bieda, že až po 60. sa zaúčam tajom záhradky :-((( Nikdy ma to neťahalo, ale teraz by som to len tak v malom skúsila. ja som o piatej mala pu ehr, vždy ma to potiahne piť to čo ty piješ, ak to mám :-)
      Tak so "zádamí" to máme rovnako,mňa tak bolí v krížoch, ale snažím sa to nebrať do hlavy.
      Tak nech sme fit!!!
      Pááá

      Odstrániť
  6. Danielko, máš opět můj velký obdiv! Co ty všechno stíháš, nechápu. Ještě i na blog dávat článečky s fotkami. Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Libuška, ďakujem ti! Stíham to len len, ale na úkor iného :-) Napríklad varím len raz za tri dni :-))) Našťastie môj manžel je skromný a nenáročný na čerstvú stravu :-) Prihrievame, hlavne, že je to jedlé :-)))
      Pááá

      Odstrániť
  7. Pretty drawstring bags Daniela, so useful.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. And I really like and I hope you like it too donee :-)
      Thank you for visiting and sending greetings!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Dani,
    vrecúško je krásne, to bude radosti...
    Prajem Ti príjemné sadenie :-) naša cibuľka, čo sadil Kubko je už akurát na jedenie. Ešte sa chystáme zasadiť ďalšiu. Poznám to, aj ja ju jupujem asi v polkilovom balíčku, tak potom Kubík sadí aj u babky :-)
    U mňa bol dnes čajík zelený, stihla som ho presne o piatej a myslela som na vás, čajové priateľky.
    Pááá, pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, díki!
      Tak to u vás je oveľa teplejšie, ale ak sa mi záhradkárčenie zvidí a aj o rok budem niečo sadiť, určite ju skúsim zasadiť skôr. Teraz pri zbere bude Kubík hrdý na svoju prácu, určite ho aj babka pochváli!
      To je nádhera, že aj takto na diaľku sme denne spolu. A to, že sa stane niekedy, že nestíhame, to je nič.
      Pááá

      Odstrániť
  9. Your EB initial bag is very sweet indeed, my dear.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prekrásne vrecúško...sadenie v plnom prúde :-) už len čakať na úrodu. Papa

    OdpovedaťOdstrániť