piatok 23. septembra 2016

Náš cestovateľ :-)

Včera som sa zapodievala celý deň školou, nevyšívala som a večer som bola z PC unavená natoľko, že som už nebola schopná napísať svoj denný príspevok :-)

Ospravedlňujem sa, že neodpovedám na komentáre. Všetky ma veľmi tešia a dodávajú mi energiu. Je to však celkom jednoduché, niet času :-(

Je piatok a zaslúžim si odpočinok. Najskôr s ihlou v ruke:



Dnes som sa naladila na víkend. V noci príde Jurko s kamarátmi. Bohužiaľ, nezdržia sa dlhšie. Majú cestu na východné Slovensko a u nás sa zastavia iba prespať. Chlapec sa nám rozcestoval. Tento rok si užíval svet už od apríla. Najskôr to bola Barcelona:



V máji strávil predĺžený víkend doma, prišiel aj Miško a Maxík. Jeden z výletov na Oravskej priehrade:





Potom strávil dovolenku na Kapverdách. Vraj bez počítača a telefónu, len ticho a šumenie oceánu:




Koncom júna bol v Edinburgu:




V auguste sme sa druhý raz v roku stretli doma. To sme sa spolu vybrali na túru do Roháčov:



Jeden augustový víkend strávil v spoločnosti svojich kolegov z práce na chate v Týnci nad Sázavou (ČR). Aby som dodržala dohodu, že nebudem zverejňovať foto, kde sú aj oni, ostali mi len takéto:



V septembri sa zas vrátil do Škódska. Tentoraz to bol výlet po škódskej Vysočine. Prešiel údolie Glen Coe a, z detských rozprávok o príšerkách známe, jazero Loch Ness:




A kde to bude zajtra? Najskôr Spišská Nová Ves a potom už neviem. Som veľmi rada, že sa našim deťom dá cestovať, spoznávať nové krajiny. Pred pár hodinami mi prišla aj fotka zo Švajčiarska. Miško je na víkendovom stretnutí HELI (vrtuľníky) v Lodrino:


Za mojej mladosti bol život úplne iný. Pre nás bola diaľkou aj cesta za vzdelaním do Bratislavy. Svet sa zmenšuje :-)

Nakoniec môj dnešný čaj - MB:





Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. no je to tak--iná doba--aj moje vnúčatá už -zájdu si napr .na koncert do Prahy,do Budapešti alebo do Londýna-- Teraz išla vnučka študovať do Anglicka--niekde ešte dve hod.za Londýn--no chúďa samé...žiaden doprovod ako niekedy ----aááá nič sa nedeje.Našla priv.ubytovanie v dome--ona a 3 chlapci zo sveta.Musela sa o seba postarať--nakúpiť všetko od paplona--ale zvládla---vraj je tam jediná zo Slovenska.......Tak je to teraz---nech sa tým naším deťom vnukom darí spoznávať svet--čo vidia im nezoberie nik.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, Evka, zdá sa mi, že dnešné deti sú životaschopnejšie, len my si ich chceme domka hýčkať :-) A ak sa dokážu postaviť konkurencii z celého sveta na zahraničných školách, to je super!
      Maj sa fajn!
      Pááá

      Odstrániť
  2. Удивительно! А мы с мужем только вчера вернулись из Барселоны) Так радостно было увидеть фото Sagrada Familia у тебя:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Таким образом, вы также муж путешественники! Вы уверены, что действительно понравилось в Барселоне!
      Привет!
      Pááá

      Odstrániť
  3. Danielko, tak jsem si prošla všechny tvoje články, co jsem zameškala... je to nádhera ... vyšívání, fotky i zážitky ... i když život přináší i ty smutnější .. tak to prostě je ...
    Jurko cestuje a to je dobře .. jak se říká zážitky a vzpomínky nám nikdo nevezme a člověk cestováním získá úplně jiný pohled na vše... mě by asi nejvíc lákalo to Skotsko ...
    dneska si dám o páté Rooibos .. zaujal mě tvůj článek o čaji-nečaji...
    Danielko, měj se co nejlíp a užívej chvíle volna a snad taky teplého počasí - tady je 23 st. (i když noc byla hodně studená).
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka moja, som veľmi rada, že si opäť tu! Ďakujem ti za list a meil, odpoviem, len čo sa mi bude dať! Necítim sa dobre, dnes som doobedie preležala a dokonca som si musela dať aj ibalgin, k čomu sa uchyľujem len nerada. Síce pomohol, ale to nie je riešenie.
      A vieš, že aj ja by som si vybrala to Škódsko, to by nám tam spolu bolo! Len neviem, ako by som to tam odchodila, keď som akási nevládna :-))))
      Aj tu bol pekný deň, ale veru v dome je už chladno, jeseň sa votrela dnu, muž zakúril v ústrednom kúrení :-)
      Páááá

      Odstrániť
  4. Tie fotky sú nádherné :) Páči sa mi, že Jurko objavuje svet. V kútiku duše mu troska zavidim, ale teším sa s ním, že spoznáva nové kultúry. Naozaj mu to "krásne foti" :) Pekný večer...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, čo by som ja za to dala, keby som bola mala také možnosti ako on! Ale mu to prajem, dnes zoskakoval z výšky 4 km padákom :-)
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danielko, to tedy ten tvůj synek uviděl už kus světa a ještě uvidí, moc to těm mladým přeji! Naši bowlingoví hráči - syna vnuk - si zítra na jeden den na otočku zajedou si zahrát bowling do Vídně. Nám se o tom mohlo jen snít, že? Ale aspoň že mohou děti a vnoučata.

    OdpovedaťOdstrániť