streda 8. januára 2020

2 tony 💪

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Pani Evka, napíšem na email, onedlho :-)

Návleky, alebo štucne, mám hotové. Obavy, že budú priúzke, boli zbytočné, sú presne také, ako som chcela :-)


a môžem vykročiť do kopcov, nohy budú v teple :-)

Musím sa pochváliť, od 13. decembra kúrim peletkami. Najskôr som mala malé potiaže, ale všetko sa vyriešilo, lepšie povedané, vyriešil majster kurenár. Práve on mi v deň montáže doviezol tonu peletiek. Posledných 5 vriec som nasypala včera večer a pravdu povediac, mala som obavy, že kotol nebudem mať čím "kŕmiť". Uhoľné sklady mali do včera dovolenku. 

Hneď ráno som si objedna 2 tony paliva a na moje prekvapenie, behom dvoch hodín som mala dve palety s hmotnosťou 2 000 kg na dvore:


V pláne som mala rozdeliť si robotu na dva dni. Veď nie som trénovaná a preniesť tonu nie je sranda :-)

Nuž, najhorší bol začiatok, ale po sprataní štvrtiny mi to išlo stále lepšie a lepšie. Neuveríte, ale ja som 2 tony spratala za 70 minút!







Mám čím kúriť dva mesiace. V lete s chlapcami urobíme  poriadok a miesto na viac peletiek a kúpim ich v období nevykurovania, kedy majú výhodnejšiu cenu.

Nebudem robiť zo seba hrdinku. Po tomto až heroickom výkone sa mi triasol asi každý sval. Aj dnes to ešte cítim v rukách. Takže po dobrej sprche som si dala magnézium a odpočinok na lôžku :-)



Dnes som si bola kúpiť zeleninu a ovocie. Pokračujem v manželovom zvyku - vždy, keď sme boli na nákupe, kúpil si škvarkový pagáč a ešte na parkovisku ho s chuťou zjedol. Naozaj je výborný:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka, tiež by som sa triasla celá :-) gratulujem k tomu výkonu! A prajem nech štucne dobre hrejú!
    Prajem pekné dni a teplúčko v domčeku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, paaaani, tak klobúk dole....ale super budeš mať teraz kľud a môžeš kúriť papa Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    pekné štucne, nech Ti robia parádu veľmi dlho.
    A peletiek si sa nanosila, určite to dalo zabrať, ale už budeš v teple :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No páni, to sis teda mákla! Ale hlavně že budeš v teple a to hned dvojmo- štrupny vypadají skvěle! Pa, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, to byla práce. Peletky Tě zahřejí dvakrát. Návleky jsou šikovné, ať Tě hřejí na procházkách po krásném okolí. M.

    OdpovedaťOdstrániť