piatok 24. januára 2020

Pre Zuzku

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už mám z čoho štrikovať, teplá ovčia vlna čaká :-)





Ešte v decembri som pripravila darček pre kolegyňu Zuzku. Vyšívanie mi trvalo pridlho, lebo som s ním začala ešte pred šokom, z ktorého sa stále nemôžem dostať a už viem, že sa ani nikdy nedostanem. K dokončeniu som sa prinútila, veď sľuby sa musia plniť. A Zuzka si darček zaslúži :-)

Požiadavka bola tri vrecúška na bylinkové čaje v červenom prevedení. Motív výšivky sme vybrali spolu, ostatné bolo na mne. Podarilo sa?







K vrecúškam som urobila dve prémie. Lienky v srdiečkovom objatí a tri vechtíky :-)








A tieto zábery sú už zo Zuzkinej chaty na Kubínskej holi:



Ďakujem vám, že ste mi venovali pár minút zo svojho vzácneho času! Prajem vám krásne januárove dni naplnené radosťou zo života!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    veľmi sa mi páči Tvoja nová výšivka.
    A darčeky sú nádherné, určite to dalo práce a do toho ešte tie bonusy, no nádhera. U novej majiteľky majú tuším čestné miesto :-)
    Pekný víkend, pááá

    P.s.: Matematika bola tiež na 100% :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedno hezčí než druhé!😍 Nikdy Vaše šikovné ruce (a precizní oko 😉) nepřestanu obdivovat. Musím reagovat i na opravené papuče pro syna. Taky takové i ve 34 letech nosím, polátané nejednou už taky, ale nedala bych je ani za nic.Ony snad se mnou rostou😂, mám je snad celý život. A taky čepici, co nám (jsem taky z dvojčat), pletla babička jako batolatům. 😂🙏❤ Vlna je zázrak, vydrží věky a natáhne se dle potřeb člověka - evidentně.🤔😊 Mějte se krásně. 😊.🌈 Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, to jsou krásné dárečky. Zuzka má určitě radost. Je vidět, že jsi pytlíčky vyšívala a šila s láskou. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásná práce.Paní Zuzka si našla pro ně i pěkné místečko.
    Přeji krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Πολύ όμορφα δώρα και το κέντημα τέλειο !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, výšivky jsou naprosto kouzelné a u kolegyně jim to pěkně sluší. Věřím, že měla velikou radost. Ovečka se pěkně vyklubala .. je to krasavice. Jsi moc šikovná.
    Mávám, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť