nedeľa 12. januára 2020

Na dvakrát a recyklácia :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Včera som začala vyšívať. Dnes znovu :-)
Včera som vytiahla staručkú panamu pre jej tmavú farbu. Taká by sa mi hodila, pretože budem vyšívať aj bielou perlovkou. Hneď som vedela, že to na starej paname nebude to pravé orechové, lebo je to nejaká piata trieda kvality, riedko utkaná s nejakými chĺpkami a úplne mäkká, nenaškrobená. Myslela som, že na malom obrázku to nebude také viditeľné a po vyšití použijem škrob a všetko bude tak, ako by som chcela.
Dnes som si to všetko dobre premyslela a rozhodla som sa, že radšej začnem ešte raz :-)


 

tmavá farba by bola lepšia, ale kvalita je kvalita, tá musí byť na prvom mieste :-)

a tak začínam znovu :-)
Takto si ja trénujem trpezlivosť. V mladosti by som to nedokázala, to som chcela mať vždy všetko rýchlo urobené. Dnes ma už nič a nik nenaháňa :-)

Tak, ako mám posledný rok naplnený vechtíkovaním, mala som kedysi naplnený papučovaním. Štrikujem si, štrikujem :-)

Keď Jurko po sviatkoch odišiel, pri upratovaní papúč som zistila, že ich má zodraté, hodné tak na vyhodenie. Ja som ich však zachránila, zrecyklovala:



druhá ešte horšia


ako nové :-)

Dnes som mala čaj:

rooibos




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

9 komentárov:

  1. You have a beautiful Christmas cactus, Daniela. Great start on warm winter and what a good darner you are!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka
    a keď na tej bielej paname použiješ namiesto bielej bavlnky jemne béžovú, nebude to lepšie? Aby Ti tam tá biela nezanikla... ale som zvedavá na finálne dielko.
    Papuče si pekne opravila a čajík mm rada aj ja, ale roibos nepijem tak často...
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobre si ich zrecyklovala :-) Výšivka bude pekná. Tak nech sa darí!
    Pekný týždeň želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V dobách,kdy se nedala sehnat panama(kanava atd.),musel člověk brát co bylo.Taky mám nějaké starší.Ale teď raději vyšívám Richelieu na tesilenu(pokazila jsem pár deček,které jsem vyšívala na obyč.plátno).Taky jsem nedávno opravovala "bačkůrky"
    Přeji krásný den s ruční prací.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš pravdu, Danielko, s věkem roste i ta trpělivost...hihi...klidný a hezký den Milada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ωραίος ο καμβάς και θα γίνει πολύ όμορφο σίγουρα ... καλή δύναμη !!
    Τι καλύτερο απ την ανακύκλωση !!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pozdravujem a áno, kvalita je kvalita.:) Ja už 3 dni premýšľam nad recykláciou vrecka v kabáte. Nosím v ňom nepoučiteľne kľúče a (už druhýkrát) mi v ňom spravili dieru. No, kým by som ich vylovila z kabelky, to by trvalo...No teraz som ich pár razy lovila už z kabáta, kam sa prepadli a to je dosť problém tváriť sa pritom ako dáma, keď to okolnosti vyžadujú. :) Nejako som to "vyšéfila" :), ale dnes to už nielen zašijem, ale aj podšijem, ako som sa práve inšpirovala z Vašej recyklácie. :) Pekný dník.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeej, presne taketo domace pletene papcuky mame od jednej pani z dediny. Su teplucke a tiez som ich zosivala - zachranovala.Deti ich radi nosia...Lubica

    OdpovedaťOdstrániť