piatok 17. januára 2020

Reďkovková polievočka

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Priznávam, že som maximálne spokojná, že som začala nanovo :-)
Na dobrej paname to vyzerá oveľa lepšie. A panama nie je biela, takže budem môcť vyšívať aj bielou bavlnkou :-)




Doba je zvlášna. V januári nie je v našej zemepisnej šírke sneh a je relatívne teplo, dokonca si dnes môžeme kúpiť jahody, maliny, alebo jarnú cibuľku či reďkovku. Pravdupovediac, moc sa mi to nepáči, som zrejme konzervatívna, ale ...

Ale neodolám ani ja. A tak si v januári pokojne uvarím z čerstvej reďkovky dobrú krémovú polievočku:

hrášok je mrazený, ostatné všetko čerstvé



rozmixovať a zahustiť smotanou, soľ

korenie nakoniec, z núdze cnosť: zabudla som dať do varenia :-)



Vyskúšajte, mne veľmi chutila!

Nápoj na dnes? Ten tajný, ktorý už dávnejšie chcem predstaviť v samostatnom príspevku. Príchuť? V jednej fľaši mandarínka, v druhej malina, samozrejme čerstvá :-)


v pohári príchuť malina

Podarí sa niekomu uhádnuť, aký nápoj pijem?


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

9 komentárov:

  1. Danuško,tipnu si-pití z červené řepy?Jinak mě nic nenapadá...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ωραία φαίνεται η σούπα, αλλά δεν ξεχωρίζω ακριβώς τα υλικά.. αν μπορείτε να τα γράψετε...νομίζω ότι πίνετε μανταρίνι !!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A já myslím,to je pitíčko z mandarinek :)
    Danielko,přeji krásný den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem Ťa Danka,nie je to náhodou kombucha a prichucuješ si ju čerstvým ovocím ???Je to veľmi zdravý nápoj, taký elixír pre náš organizmus.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja veru neviem, čo to piješ? :-) Počkám čo napíšeš :-))
    Polievku z reďkoviek som veru ešte nejedla ...
    Pekný víkend prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    tipnem si, čierny čaj s rumom a ovocím :-)
    Inak výšivka bude fajn, aj biela tom podklade vynikne. A reďkovkovú polievku som ešte nikdy nevarila, ale robila som praženicu s reďkovkami :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takovou polévku jsem ještě nejedla, díky za inspiraci. Výšivka se pěkně rýsuje a bílá tady bude opravdu lépe vidět. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ja, keďže nejem mäso, som už zo zeleniny vyskúšala uvariť snáď všetko, ale polievku z reďkoviek...to ma teda zatiaľ nenapadlo :-). Vďaka za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je krásné :o) a piješ malinu?

    OdpovedaťOdstrániť