pondelok 6. januára 2020

Nový vianočný kaktus

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Stále nevyšívam. Dala som sa však do štrikovania nových návlekov. Tie staré som urobila hneď akési väčšie a v snehu sa mi po dvoch rokoch ešte roztiahli. Otvorila som teda starý Maťkov maxi kufor, v ktorom skladujem staré, vyše 30 ročné vlny a niečo som si vybrala:



Teraz mám strach, či pre zmenu nebudú priúzke na moje tučné nohy :-)


Od kamarátky Hanky som v novembri dostala na narodeniny vianočný kaktus. Bol samý puk a v podstate mi až do teraz stále kvitol. Aj teraz má malé púčky, ale po jednom odpadávajú ešte pred rozkvitnutím. Zrejme by ho tak veľa kvetov "vyšťavilo" :-)





aj tri puky spolu, teraz sú už len tie najmenšie a odpadávajú


Môj starý kaktus je oveľa menší. To preto, že mu rásť nedovolím, mám radšej malé kviety :-)





V noci zo soboty na nedeľu nám napadol sneh. Včera som len premietla chodníky, ale dnes som sa dala do odhadzovania. Veď musím dostať auto z garáže, bez auta som ako bez ruky:




Vždy sa o to staral manžel. Ja sa to začínam učiť v 65. Viem, pohyb mi nezaškodí v žiadnom veku, ale ...

Dojedám, čo zostalo. Dnes to boli na obed zemiaky so syrom a slaninkou a k tomu cmar (podmáslí):

Bolo to výborné :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Taky ráda střídám pletení a vyšívání.Celá moje veliká rodina má moje deky.Ale už nechci nikoho obtěžovat svými výrobky.Stejně si raději koupí mikinu u Vietnamců...Dříve jsem si šila i veškeré oblečení,ale není už tolik sil.
    Přeji pěkný podvečer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielo,napište mi na moji e-mail adresu
      eva.huskova@seznam.cz
      Ráda bych se pochlubila svojí ruční prací.

      Odstrániť
  2. Danka,
    obdivujem Tvoju šikovnosť s ihlicami...
    Aj mne práve kvitne vianočný kaktus fuksiovej farby, mám ho už niekoľko rokov a keď mi zvyknú opadávať puky, je premokrený.
    U vás sneh, u nás šípky. Teda v okolí mojich rodičov, práve sme dovarili džem, niečo suším a ešte robím sirup bez varenia.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Όμορφο πλεχτό και όμορφοι κάκτοι !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásne kaktusy! Prenádherne kvitnú! Tak trochu závidím ten sneh, u nás je slnečno a všetko zelené.
    Prajem krásny štart do pracovného života. Mnoho úspechov nielen v práci želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gorgeous flowers on your cacti and I always enjoy seeing the food that you cook - so interesting and yummy.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekne ti to štrikovanie ide ... Ja som práve doplietla pre Katku už druhú čiapku (chcem odfotiť). Vianočné kaktusy mám tri, každý iný, ale všetky už odkvitli ... dáko si to zle naplánovali ... :) S odhadzovaním snehu mám bohaté skúsenosti už po niekoľko rokov ... našťastie teraz snehu u nás niet, tak mám pokoj ... Obed vyzerá veľmi chutne ...musím vyskúšať ... :) Dani, maj sa dobre ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť