nedeľa 10. apríla 2022

Návštevník :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Moje vyšívanie je už v poslednej fáze, robím ažúrku:



Ešte v zime, keď bolo malé oteplenie, mala som nevítaného návštevníka, pána Krtka:



Myslela som si, že keď nenašiel u mňa nič dobré pod zub, odišiel. Mýlila som sa, neopustil ma a kopčeky robí ďalej:



Nuž, takéto kopčeky mi nebudú robiť radosť pri kosení trávičky. Budem krtka musieť vyhostiť nasilu. Vraj mám nájsť vchod do jeho chodbičiek, naliať tam trocha benzínu a pán Krtko odíde. Uvidím, či sa mi to podarí :-)

Počasie je také, aké má byť v apríli. Chvíľu svieti slniečko, chvíľu prší, tu zrazu nastane tma a začne husto snežiť. Kalendár nepustí, na teplé jarné dni si musím počkať. 

Netrápila by ma ani zima, veď mi je doma dobre, kým mám čím kúriť. Peletiek mám ešte dosť. Trápia ma však ceny všetkého, letia hore závratnou rýchlosťou z týždňa na týždeň, nestačím to ani sledovať. Bojím sa, že budúcu zimu budem prinútená škrtiť teplo. Pritom to je to jediné, kde si ešte dovolujem. Netrápia ma handry, móda, kozmetika, tam šetrím už pol života :-(

Dnes som mala čierny čaj s bergamotom a urobila som si aj niečo sladké. Áno, aj ja raz za rok dostanem chuť na nejaký ten mls :-)



šáločka od môjho manžela, bola pre nás moc drahá, a aj keď sa mi páčila,
nemohla som si ju vtedy kúpiť, on ma prekvapil :-)



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela



5 komentárov:

  1. Deser wygląda bardzo apetycznie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani,
    verím, že pán Krtko si čoskoro nájde nový domov :-) Aj my sme ho kedysi mali na našom vtedy nádhernom trávniku a vydržal dlho, dva roky :-)
    Teším sa na výšivku.
    Máš pravdu, ceny idú astronomicky hore, veľmi mrzí ma, že sa nemyslí v tejto dobe na seniorov, mnohopočetné rodiny.... ale uprednostňuje sa všetko na úkor inej krajiny. Potom žijú v predstave, ako sa tu máme dobre, veď všetko máme zadarmo...
    Opatruj sa, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna šáločka - pekná pamiatka♥ a ten mls vyzerá lákavo, mňam :-)
    Som zvedavá na výšivku a ďalší príspevok a to ako sa darí s malým "plyšiakom" na trávniku.
    Všimla som si hriadky - čo budeš tento rok sadiť?
    Príjemné a veselé Veľkonočné sviatky prajem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Τι όμορφα φλυτζάνια τσαγιού !!!
    Θα έρθει η Άνοιξη και θα είναι ωραία !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásný hrníček a papánko také!!!

    OdpovedaťOdstrániť