utorok 5. apríla 2022

Niečo z kuchyne :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Neviem po koľkýkrát sa snažím začať častejšie písať. Neviem, ako dlho mi to vydrží. Neviem, či nájdem pri danom spôsobe života nové témy. Viem, že nesmiem dať len na svoje pocity, musím do toho zapojiť hlavne rozum a ten mi káže: Danuška, preber sa! Snaž sa! Rob niečo! Začni vyšívať, ono to potom už pôjde skoro samo :-)

Dobre, rozum môj, ďakujem za radu, idem na to :-)

Po roku som teda začala s krížikami:




A keďže nikde nechodím, nič nezažijem. Ale jesť mi chutí, takže dnes mám niečo z mojej kuchyne:

Pomazánka zo surovej cvikle:




pýtalo sa to niečim dochutiť, vybrala som cesnak, dobre som urobila, dodal na chuti

podávané na teplej hrianke


Zapekané zemiaky s karfiolom a klobáskou:

karfiol a zemiaky som najskôr predvarila

vajíčka sa rozšľahajú v smotane (jedna sladká a jedna kyslá)





Trocha kvietkov nikdy nezaškodí:



ozdobná čili stále kvitne, ale plody sa netvoria :-(

cyklámen krásne kvitol pred Vianocami,
pre jeho pekné lístky som sa s ním nerozlúčila, teraz ma potešil,
i keď iba jedným kvietkom 




Nakoniec čajík - voňavý zelený v novej šálke od kolegyne Zuzky:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

6 komentárov:

  1. No, koľko krásy na paname, v okne aj na tanieri, či šálke.
    Som rada, že si napísala. Už som si myslela, že prestaneš. Tvoje príspevky mám rada a vždy sa na ne teším :-)
    Prajem príjemné dni, snáď už bude teplejšie a dáš foto z jarnej prechádzky. Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daniela, I love your photos and your blog. I'm glad to read your posts, thanks!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Χαίρομαι να διαβάζω το μπλογκ σου και θέλω να βλέπω τα όμορφα κεντήματα σου, τις συνταγές και τις φωτογραφίες σου και τα όμορφα λουλούδια !!!!!
    Την αγάπη μου απ την Ελλάδα !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Very intresting your blog....very nice cross stitch, photos, flowers...!!!
    Love from Greece !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne si začala, verím, že Ťa vyšívanie opäť "chytí" :-) Motív je milý, veľkonočný.
    A kvietky máš nádherné, aspoň Ti spríjemňujú deň.
    Pripomenula si mi, že sme dávno nemali zapekaný karfiol.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko,jsem moc ráda,že jsi se opět ozvala.Máš okolo sebe krásně kvetoucí kytky.Kytky miluji.Musela jsem hóódně ostříhat ibišky.Byly napadeny molicemi,tak jsem koupila "zaručený" zázrak na ně.Bohužel,začaly žloutnout a opadávat listy.Snad se vzpamatují.Bohužel,Totéž se mi stalo s orchidejemi.Je mi do breku.Intenzivně se jim všem budu věnovat-snad ožijí.
    Já "musím" vyšívat pořád.Je to pro mně velikánský relax.
    Dnes tady padá sníh-já se toho milovaného jara nedočkám.
    Přeji nádherný víkend ☺

    OdpovedaťOdstrániť