nedeľa 3. apríla 2022

Červená čiapočka

Po dlhom čase som tu zas :-)

Okrem šiestich hodín za týždeň, ktoré venujem škole, nerobím nič. Nerozumiem sama sebe. Niekedy si myslím, že si v mojom veku zaslúžim už aj nič nerobenie, ale inokedy som zo seba nešťastná a rozmýšľam, či nie som súca na psychiatriu. Je to normálne, že z aktívneho človeka sa môže stať lenivec? 

Dva roky pandémie a teraz vojna v susedstve mi odoberajú silu i vôľu. Ťažké myšlienky, úzkosť, ba až strach si ma opantali. Na začiatku februára som dostala nádchu a keďže viacerí moji kolegovia v škole dostali covid, urobila som si AG test aj ja s takýmto výsledkom:

Čo ma čaká? Ako to prežijem? A či ani neprežijem? To boli otázky!

Mala som šťastie a podľa mňa predtým aj rozum, lebo som bola trikrát zaočkovaná a tak som to prežila dokonca aj bez zvýšenej teploty, jedine s nádchou. :-)

Dnes ráno, ešte pred ôsmou hodinou, som bola vyhodiť do kontajnera sklo. Takto to u nás vyzeralo:




Veru tak, sneh! A tak som sa chytila dokončiť červenú čiapočku, ktorá na to čakala celý mesiac:









v poslednom čase sa mi páči toto zakončenie, aj vám?

Aj v Mníchove bolo včerajšie včasné ráno biele, foto mi poslal Miško:



Zato z dnešného ranného behu v Prahe mi poslal Jurko niečo "teplejšie":


Pred dvomi týždňami som mala auto žlté od piesku zo Sahary. Piesok sa dostal aj do Mníchova, dokonca v takom množstve, že ho vidieť aj na foto z 15. marca:


Nakoniec čaj:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  A držte mi prsty, nech sa preberiem z letargie a začnem žiť a pracovať :-)

Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela


5 komentárov:

  1. Danielko, také mám nechuť a lenoru.Je dobře, že jsi se nechala očkovat třikrát,proto nebyl průběh tak zlý.Jak bude možné,půjdu na přeočkování i počtvrté. Covid mě nakonec rovněž neobešel, teploty jsem prospala, rýma a bolesti celého těla se dalo přežít. Tak už jen více kysaného zelí a budem fit. Ještě to vše kolem dát do klidu a míru.
    Čepička je na 1***,snih napadl i u nás, přesto se těším na brzké sluníčkove počasí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Οι τρεις δόσεις έχουν αποτέλεσμα και μας σώζουν...
    Και στην Ελλάδα φέτος πολύ χιόνι και πολύ στεναχώρια γι αυτά που συμβαίνουν στη γειτονιά σας....
    Το σκουφάκι πολύ όμορφο....καλή δύναμη !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka, podľa mňa je úplne normálne cez zimu, že je človek taký "na výmenu" :) u nás bol tuším 2 ťýždne dozadu taký krásny čas, že nás to po práci vždy lákalo von, a niečo porobiť. Tešila som sa z tepla...a teraz? Zima...našťastie nie tak ako u vas, že sneh...aj keď v sobotu tu bol taký pokus a na večer poletoval...ale neudržal sa :) takže neboj, prídu slnečné lúče a ešte si budeš hovoriť ako ti bolo dobre v zime :D, pa maj krásne slnečné dni, Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    čiapka je krásna, to zakončenie sa mi veľmi páči a zábery tiež. Ten saharský piesok bol aj u nás :-)
    Verím, že už Ti je lepšie, nám sa zatiaľ covid vyhýba.
    Nie si sama, ani mne sa niekedy nič nechce a vtedy čítam...
    Na záverečnej fotografii je vanilkovo-orchideový čaj???
    Maj sa krásne, pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice, to see you here, dear Daniela! Stay safe and healthy. Hugs and kiss.

    OdpovedaťOdstrániť