pondelok 18. apríla 2022

Nová, veľkonočná :-)

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Mám novú dečku s veľkonočným motívom:









kraslice mám od Laurinky, chýba nám, jej umelecké fotografie,
skvelé varenie a mnoho ručných prác, aspoň takto ostáva stále medzi nami


Piekla som judáše. Recept nájdete kliknutím na tento odkaz. To si vtedy na nich pochutnával ešte môj manžel, škoda, že už nie :-(


zaniesla som Alenke a obdivujem jej krásnu misu


Nakoniec čaj:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

4 komentáre:

  1. Nádherná dečka♥ aj šálka a krabička na čaj sa mi páčia.
    Veru judáše by som si dala.
    Prajem pekné dni

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    obrus je nádherný. Krásny motív a hodí sa Ti do interiéru :-)
    A judáše máš ukážkové, už ich roky nepečiem, moji chlapi ich nechcú a ja nemôžem, ale dala by som si ...
    Laura zdobila nádherné kraslice, aspoň máš na ňu spomienku.
    Ďalšia šálka z Tvojej zbierky je nádherná, vlastne všetky sa mi páčia.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám několik "křížkem"vyšívaných obrázků.Ale už hodně let vyšívám jen richeliue styl.Brzy ukončím i tento způsob.Objednávala jsem si více než 10 let předtisky.Jenže paní ukončila svoji činnost.Je mi to moc líto.Nevím,jestli budu míst oči dobré pro křížové vyšívání.
    Přeji Ti krásné dny ve zdraví ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Όμορφη η κουβέρτα, θαύμασα τα κουτιά του τσαγιού και τα αυγά !!!!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť