pondelok 2. mája 2022

Žlté vŕby, biele tŕnie

Vitajte u mňa! Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Moje malé vyšívané dielo je hotové, ešte naplánovať šitie (to sa musím prinútiť):


Mám už pripravený ďalší xxxx projekt, trocha odvážnejší. Zdá sa, že sa opäť dostávam do mojej závislosti. Ide mi to síce pomaly, ale ide, posúvam sa a na vyšívanie sa teším :-)

Podobne by to malo byť aj s mojimi prechádzkami. Počasie mi začalo priať, otepľuje sa. Počas dlhej zimy som si zvykla sedieť doma, leňošiť, hľadieť do blba ... 

Záväzok znie: Každý deň aspoň hodina von! 

Staré vŕby okolo potoka žlto kvitnú, nad a pod nimi sa belejú tŕne. A to je to, čo človeku dodáva energiu a čistí myseľ. Práve to potrebujem!


















Voňavá príroda a potom voňavý čaj - levanduľový:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času.  Nech sa vám darí a zostaňte zdraví!

Daniela

4 komentáre:

  1. Výšivka je krásna ♥ a som rada, že sa tešíš na krížikovanie a tak prajem veľa chuti do šitia :-)
    Fotky z prechádzky si urobila krásne, kvietky milujem - príroda je nádherná.
    ... a to zátišie s levanduľou je super fotka♥
    Dobrú chuť k dnešnému čaju (včera mi nešlo pridať komentár - zvláštne)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφο κέντημα και πολύ ωραίες φωτογραφίες !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky tvé práce i přírody.
    Já jsem si právě uvařila čajík z květů bezu.
    Přeji krásné dny v přírodě ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "Milé slová sú ako medovosladké pre dušu" je krásna výšivka, teším sa Danka aj na šitie.
    Príroda je u vás na Orave krásna, už sa teším na dovolenku :-)
    A levanduľové zátišie sa aj mne veľmi páči.
    pááá

    OdpovedaťOdstrániť