nedeľa 24. septembra 2017

Zlatý hetrik :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Tekvicová farma je hotová. Keby to išlo tak rýchlo aj v skutočnosti, už by sme mali náš byt dávno zrekonštruovaný. Nuž, ale my sa ešte načakáme :-(



Vyvrcholenie majstrovstiev sveta v cyklistike v nórskom Bergene som si nemohla nechať újsť. V kútiku duše som si priala víťazstvo pre Petra Sagana, ale keby sa tak nestalo, nebola by som sklamaná. Veď aj Peter je len obyčajný človek, žiaden stroj. 

Myslím si, že už to, že dvakrát po sebe dokázal svetu, že je najlepším cyklistom, je pre nás, Slovákov, tá najlepšia vizitka. A ono to prišlo aj po tretí raz! Bolo to nádherné sledovať, ako sa dostal v posledných metroch dopredu a cieľom prešiel s rozdielom len niekoľko cm pred Nórom Kristoffom. Pravdu poviem, že som si pre istotu počkala na záznam techniky. Výhru by som dopriala aj domácemu Kristoffovi :-)

Páčilo sa mi, že Peter víťazstvo venoval svojej rodinke a cyklistovi Scarponimu, ktorý zahynul na jar počas tréningu pri zrážke s autom. 

Urobila som si niekoľko záberov rovno z TV:









Blahoželám všetkým trom! Sú všetci skvelí!

Čaj som mala presne o piatej:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Saganovo víťazstvo rezenovalo aj u nás doma, tiež sme si to nenechali ujsť :-). Zaujal ma Tvoj dnešný čaj, Danielka, aj šálka, v ktorej si si ho servírovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You are very fast Daniela ♥ You're about to finish in the Autumn stitchery. Very well done ♥

    Congrats to the winner ♥


    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, výšivka je moc milá .. když se dívám z okna naproti v domě mají na balkóně už vyzdobeno.. čtyři dýně a tu největší na stolku pěkně vykrojenou... Sagan je naprosto úžasný, je to borec.. tak trochu zadostiučinění za TDF. Já sledovala dost Laver cup ... taky parádní zážitek.
    Čaj teď popíjím zelený, ani jsem si ho neoznačila a nevím co piju, ale je dobrý. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    jesenná farma sa Ti vydarila, je krásna.
    Aj my fandíme Saganovi a tešíme sa z jeho výťastva (výťastiev.
    Túto značku čaja mám veľmi rada, aj šálka je milá.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milý večer, aj u nás sme sa so synom tešili zo Saganovho víťazstva. Je super. :) A výšivka naozaj krásne dýcha jeseňou. Ja sa už teším na október. Mám ho veľmi rada. Posledné roky fakt milujem aj tekvicové dekorácie, ktoré sa na nás štrbavo usmievajú, kade chodíme. :) Aj tú melanchóliy dušičiek mám rada. Čaj vonia ozaj slávnostne- na zdravie Saganovi! A nám všetkým. :)

    OdpovedaťOdstrániť