nedeľa 10. septembra 2017

Vrecko pre Alenku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes som vyšívala len veľmi málo. Najskôr som varila, potom som musela relaxovať v posteli a nakoniec som sa pustila do šitia. Pred piatou som si pustila Vueltu a začala vyšívať. 

Po dlhom čase som mala aj ja návštevu. Prišla kamarátka Soňa a to som veľmi rada vyšívanie nechala tak. Mali sme si toho povedať veľa, nestačil by na to ani celý deň, nieže dve hodiny. Soňa sa stará o svoju mamu a tak jej voľny čas je obmedzený.

Takže tých pár pribudnutých krížikov:


Kolegyni Alenke som sľúbila, že jej cez leto nasuším dobrú myseľ. Má zlý spánok. Zaspí, len ak si dá tabletku na spanie. Možno by jej bylinkový čaj pred spaním urobil lepšie. 

V lete som dobrú myseľ nasušila, ale nestihla som jej ušiť na ňu vrecko. Dala som si záväzok, že tento víkend to urobím. Nuž, stihla som to len tak-tak :-)












Dnes som čaj vymenila za melón galia:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Danka,
    krásne vrecko si ušila na bylinky, bude sa im v ňom páčiť :-)
    Ako sa vraví "hosť do domu, Boh do domu", určite si mala milú spoločnosť a užila si si to. Možno sa raz stretneme aj my ...
    Ja som si o piatej dala biely čaj a teraz popíja, feniklový.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milučký večer, teta Danka. To je skvelé ,takéto návštevy. Mne je niekedy dosť smutno z toho, že občas sa pre zaneprázdnenosť a blbosti priatelia, čo nebývajú blízko "čo by kameňom dohodil", nestíhajú stretávať a čas plynie. Preto sa teším. Čajík určite na nespavosť zaberie. Vrecúško bylinkám veľmi pristane.☺ Ja som pila dnes zázvorový s medom. Výšivkoví Mikulášikovia sú roztomilí. Ani sa nenazdáme a už budeme čistiť čižmy. 😊 Zatiaľ krásny ďalší týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A very sweet lavender bag - I hope it helps your friend to sleep well.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tomu sa hovorí príjemne strávená nedeľa ... :) Dani, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your herbs bags are getting lovelier . This one is so cheerful, love it♥♥♥

    Santas are so cute too ♥♥♥

    Have a great new weekmy dear friend ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielka aj mne by sa hodila "dobra mysel". Spim pomenej (tabletky neuzivam) ale potom dospavam s otvorenymi ocami v praci. Idem si nastudovat co je to za rastlinku. Vrecko je nadherne, urcite sa kamoska potesila darceku. Krasny den prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danielko, není nad setkání s dobrým člověkem .. vrecko je moc hezké a bez "bambuliček" by to nebylo ono !! Kolegyně určitě měla velkou radost.
    Tento meloun vídám v obchodech, ale ještě jsem ho nevyzkoušela.
    Já si kolem páté dala earl grey s jasmínem - byla jsem v prodejně čajů a čistý vážený earl grey neměli, proto ten jasmín - ale zdá se mi jako bych v něm moc ten bergamot necítila. Taky jsem koupila už dárek na vánoce pro švagrovou - krásnou plechovku sypaného earl grey čistého - Balisur - Cejlon.
    Tak papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná látka, krásné vypracování...jsi prostě 1******....hezký den...všem mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dani, vrecúško je nádherné, kde ty na tie látky chodíš...ja viem, dnes už dostať skutočne krásne látky aj ja mám doma niekoľko len do šitia sa neviem donútiť, možno v zime...melónik mám aj ja rada. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť