štvrtok 7. septembra 2017

Len tak, ........... obchodne

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, neštrikujem :-(

Dnes sme zas boli v obchode. Tentokrát sme chceli kupovať niektoré kuchynské elektrospotrebiče. Všetko som mala naštudované, zapísané, ešte som to chcela vidieť. Obchod bol plný tovaru, ale výber nebol žiadny :-(  Ponuka AŽ jednej sklokeramickej platne! 

Rúra na pečenie: 7 druhov, ale nie tá, ktorú som mala zapísanú v mojom zozname ako číslo 1. Vedia mi ju objednať. Čas nás netlačí, tak prečo nie. Ale, ...... cena o vyše 200 € vyššia, ako v e-shope! Ďakujem, neprosím si!

Nerozumiem ešte jednej veci. Prešla som veľa špecifikácií výrobkov v e-shopoch, aj dnes v kamennom obchode som si prečítala  údaje na štítkoch. Všade mi chýba základná informácia - na aké elektrické napätie sa môže spotrebič pripojiť. Nevedel to ani predavač, musel sa pozrieť do počítača. Smutné :-(

Potom sme absolvovali nákup potravín. Zajtra, pred víkendom, tam už po minulotýždňovom zážitku nechcem ísť.  A dnes mi pomôže aj manžel :-)

Ako bonus pre mňa aspoň niečo pre potešenie očí a duše, malý cyklámen:






Po čaji som bola aspoň na chvíľu na čerstvom vzduchu. Ostrihala som mätu, šalviu a petržlenovú vňať a dala ju sušiť nad pec. Každé poobedie v nej teraz kúrime, takže schnúť budú rýchlo:







K dnešnému čaju som si v obchode kúpila pomaranč. Kupujem ich v zime, aj keď ich v súčasnosti dostať kúpiť po celý rok. Dnes som urobila výnimku a pochutila som si na čiernom čaji s pomarančom a kardamómom. Recept aj kardamóm mám od Jarky:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Danielko, leccos koupím přes internet, ale dražší věci ráda vidím na vlastní oči, i když vždycky to nejde. Brambořík máš moc hezký, už jsem ho v obchodě okukovala. Teď je v baráku chladno a to on má rád. Foto s pecí a vším okolo je moc krásné, tam musí být nádherné teplo. Už budeme muset přesedlat na čajíky co nás zahřejí, viď.
    Hezký den ☼ Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásny kvietok si si kúpila no a tie zavesené bylinky nad pecou majú svoje čaro :-)
    Aj ja si rada prezriem veci na internete a potom sa vyberieme do obchodu a zistíme, že tam nič nemajú, alebo je to raz tak drahé a niečo úplne iné...
    Držím palce, nech dobre vyberiete a bude vám to slúžiť.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Herbs are fantastic Daniela ♥ Seems, you are ready for winter ♥

    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beautiful flowers!! Your mint looks so fresh, my mint plant isn't surviving for long.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. My už pomaly v obchodoch ani nekupujeme...teda čo sa týka menšej elektroniky syn všetko vyhľadá na internete, vlastne už má svoje stránky a objednávame a nielen to, ja si objednávam aj vlnu aj priadzu na hačkovanie, knihy, látky...všetko možné, oveľa lepší výber a aj ceny, niekedy je síce poštovné drahšie ale aj tak sa to veľakrát oplatí...Danka, tak si dobre vyber, nech ti spotrebiče slúžia k spokojnosti. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť