piatok 29. septembra 2017

Začala sa najhoršia fáza :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Po prvý raz aj Ivetke, ktorá mi dobre poradila, určite vyskúšam, ďakujem!

Dnes nevyšívam. Po škole som absolvovala nákup. Keďže je piatok, v nákupných centrách to je "o držku", tak som sa zastavila len v menšej predajni Jednota. Mali všetko, čo som potrebovala a bez náporu kupujúcich.

Dnes majster murár dokončil svoju prácu. S manželom sme rozobrali, čo sa nám páčilo a čo nie. Zhodli sme sa, že viac je toho dobrého, tak sme spokojní.

Potom som bola zaviesť manžela do mesta. Má pomaturitné stretnutie. Maturoval v roku 1970. V noci pôjdem po neho. Ono to asi nebude moc neskoro, pretože zajtra ho čaká práca s ďalším majstrom - kúrenárom. Mali by spojazdniť ústredné kúrenie. 

Pre mňa to znamená, že nastupujem do práce už aj ja. Musela som sa pustiť do okien. Zatiaľ iba očista z toho najhoršieho. "Čistopis" bude neskôr. Veľmi som sa toho bála, lebo po brúsení stien a plafónu, betónovaní, stierkovaní a bielení vyzerajú okná hrozne:




Rúry od kúrenia za oknami nezaostávajú:



z najhoršie sa dostali, ešte zo dva razy a môžu zmeniť farbu na bielu :-)

Pracovala som do úplnej tmy. Keby som si vedela zasvietiť, možno by som pokračovala, pretože som sa na koniec nedostala.  Ale ako som sa zastavila, sadla si, zistila som, že toho mám až-až. Vyše tri hodiny a som "kaput" :-)

Čaj som, samozrejme, nestihla. Dobre mi padla obyčajná voda:


Potom na mňa prišiel hlad. Toto by som večer jesť nemala, ale chutilo:

na masle cibuľka, polovica štipľavej zelenej papriky, rasca, soľ a potom k tomu trocha paprikovej pomazánky
na to tri vajcia :-)
poriadny hriech :-)
dobrú chuť!
Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

2 komentáre:

  1. Bože,tyhle stavební práce nesnáším.Většinou se prach usazuje delší dobu a ten úklid prostě nemá konce .-)))...Krásné dny ,zdravím -Míša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, nie a nie sa dorobiť. Keď to je mokré, myslím si, že som to zvládla, ale uschne to a som tam, kde som bola :-(
      Mám na to ešte budúci týždeň, snáď to dám :-)
      Páááá

      Odstrániť