piatok 23. novembra 2018

Darčeky

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Švihák s fúzikmi, jedna ruka ležérne vo vrecku a čo tá druhá? To zajtra :-)




Tento týždeň som mala narodeniny. U nás to nie je nič na oslavy, veď s kým? Od detí som dostala blahoželania po telefone, všetko mi mnohonásobne vynahradia, keď prídu :-)

Ale bez prekvapenia to nebolo, prišla Lenka :-)






Na druhý deň sme boli s manželom v meste a vybrali sme darček "na mieru" - dve čajové sitká a japonský zelený čaj sencha :-)







Dnes bol teda môj čajový obrad jasný:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    ešte raz všetko najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravíčka!!!
    Výšivka sa mi veľmi páči, som zvedavá, čo na nej ešte bude.
    Darčeky si dostala parádne, kytica je krásna.
    Ja som dnes mala lipový čaj s medom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, k Tvojmu sviatku Ti prajem šťastný a veselý život. Nech Ti nikdy nechýba pevné zdravie a úprimná láska a nech sa Ti splnia i tie najtajnejšie sny. Obdivujem kvety na tvojom okne, novú šáločku, i darček od manžela ... pekné darčeky ... maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σας !!!!
    Πολύ ωραία λουλούδια και το κέντημα δείχνει πολύ όμορφο !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, všetko najlepšie prajem....veľa veľa zdravia! ostatné príde aj samo, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko najlepšie k narodeninám, pevné zdravie, lásku, radosť a všetko dobré. Mnoho krásnych príspevkov, ktoré nás všetkých potešia! Pa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Danielko, přeji vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdravíčka a rodinné pohody a elánu do vyšívání. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, aj keď dosť oneskorene ale o to úprimnejšie všetko len to dobré k narodeninám, nech Ti zdravie slúži, šťastie Ťa neopúšťa, rodinnú pohodu a všetko čo si sama želáš nech sa Ti splní.

    OdpovedaťOdstrániť