nedeľa 25. novembra 2018

Večerným Kubínom

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Slečna fúzatému elegánovi pohľad neopätuje. Hľadí do očí nám :-)




Počasie je už pár dní akési nevrlé. Celú sobotu som presedela doma a dnes to vyzeralo na to isté. S nápadom mimoriadne prišiel manžel. Vraj, poďme na prechádzku po večernom Kubíne :-)

Mňa nikdy nemusí volať dvakrát. S prechádzkou súhlasím vždy. Dávno som nevidela Kubín za tmy. Ale, ... sklamal ma. Prázdny a tmavý :-(










 



Nuž, výzva na prechádzku mala aj "bočný" úmysel - cukráreň :-)
Kávu som mala už doma, čaj mi uvaria zlý, tak som sa aj ja dala na koláčiky :-(

manžel :-)

ja som ledva dojedla, mám sladkého na dlho dosť.  :-)

Len teraz vidím, že som si zabudla zapnúť blesk, von som ho vypla :-(

Aj tak som nakoniec doma mala čaj len z vrecúška. Bolo už dosť neskoro a moje obľúbené čaje obsahujú kofeín, to by som mala ťažké zaspávanie :-(





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

9 komentárov:

  1. Naozaj tma ako v rohu... Manzel musel mat obrovsku chut na sladke ... Predpokladam, ze ste usli autom na prechadzku... hi hi... Ale stalo to za to... Tvoj tanier by som si dala rada ... Danka, prajem obom prijemny zvysok vecera... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    tmavú prechádzku ste si vynahradili nečím sladkým, dala by som si ten likérový špic a rožok :-)
    Ale určite sa Ti rátalo to pozvanie na prechádzku.
    Výšivka je krásna a má príbeh :-)
    U mňa bol včera nový zelený čaj, len ma práve nenapadne názov :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Posielam pozdravy do kubínskeho večera. :) a tá výšivka je ako scéna z nejakej fantazijnej divadelnej hry - ku chlapíkovi najprv prikráčali nohy, vietor vietor ležérne rozvial sukňu a dáma- ako prišla, tak aj odchádza, až kým posledný odraz rumenca jej dáždnika zmizne z mlák.:) Mňa pri tom punčovom koláčiku napadlo, že by som si dala vianočný punč. :) Ale mám len čaj. Zázvorový. Výbava na boj s prechladnutím. :) Pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, zdravím Tě a hlavně Ti chci, i když opožděně, popřát k narozeninám. Přeji Ti hlavně zdraví a rodinnou pohodu, aby Tě nadále bavily ruční práce a blog. ... K tomu večernímu Kubínu - já se vůbec nedivím, že je pustý a prázdný. Kdo by tam chodil? Babička vždy říkala, že slušný člověk sedí za tmy doma a já bydlím ve větším městě, mohu snad napsat, v mnohem větším městě, než je Kubín a nemysli, že tady proudí davy. Ovšem po půlnoci v pátek a sobotu je živo, to se vrací mládež z restaurací, což mnohdy přítel nechápe, ale vidí to na vlastní oči. Spousty taxíků, takže těm mladým to asi platí rodiče, jsou to fakt téměř děti. ... A cukrárna? Už jsem se Tě ptala, jaké jsi znamení, teď už to vím. Naprosto odlišné, takže já bych cukrárnu asi také neminula a nějaký zákusek, ovšem s kávou, tady bych dala vykřičník, bych si dala. U nás se už staví vánoční městečko, bude i naše výročí, tak se tam možná za tmy podívám, abych viděla náš strom a asi tam koupím punč. Nebo nějakou jitrnici, proč ne? :-))) Měj se, Danka, fajn. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, ja mám tiež veľmi rada takéto večerné prechádzky a vôbec mi nevadí keď je ľudoprázdno. Najviac sa mi páči večerná atmosféra v predvianočnom období, keď sú všade svetielka, aj keď u niektorých to občas vyzerá ako v Las Vegas :-). Maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá výšivka je už asi dokončená že? Príjemná večerná prechádzka a ešte príjemnejšia návšteva cukrárne :), dobre ste si vybrali obidvaja, mňam...veľa zdravia Danka obidvom, tebe aj manželovi. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Die Stickerei wird ja immer schöner, liebe Daniela!
    Schöne, stimmungsvolle Fotos zeigst du uns heute wieder.
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ...a ešte dodatočne všetučko krásne a najlepšie! :) Veľa zdravia a lásky s kopcami šťastia!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely embroidered piece Daniela, Love the little dog with his jacket. Always nice to stroll in the evening but it gets dark so quickly and cold, so now I prefer to be indoors stitching.

    OdpovedaťOdstrániť