piatok 30. novembra 2018

Zamrznutá

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Táto výšivka ma trocha potrápila, pretože som k nej nemala predlohu. Vyšívala som len podľa vyšitého obrázka stiahnutého z internetu a navyše fotografia je dosť nekvalitná. Obrázok som mala v užšom výbere pár rokov. Pôvodne som myslela, že k nej získam predlohu na pintereste, ale nenašla som nič :-(

A aby sa nepovedalo, že vyšívam len Paríž, pustila som sa do Londýna :-)








Pôjde do rámu a bude čakať na miesto na stene :-)
Mne sa páči a vám?

Manžel tomu hovorí holomráz. Teší sa mu. Vraj mu dobre vymrzne políčko pod zemiaky. Ja sa mu teším preto, že mi sneh nerobí problém pri cestovaní do školy. Netreba odhŕňať, cesty sú dobré :-)

Z večernej prechádzky som si doniesla kytičku. Samozrejme zamrznutú:


v teple kuchyne už rozmŕza :-)





rozmrznutá, stále krásna :-)
Včera bol Choč zaliaty slnkom. Pri západe slnka najkrajší:


Zlomená koruna brezy v parku:



Slepačia :-)



Čaj z dobrej mysle:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

3 komentáre:

  1. Πολύ όμορφο το κέντημα σας!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφο κέντημα !!!!
    Και οι φωτογραφίες καταπληκτικές !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani páči sa mi tvoje okno ... som rada, že ti môj košík slúži ... na oriešky ako stvorený ... hi hi ... Pozdravujem ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť