streda 28. novembra 2018

Tam príde kredenc :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyzerá to tak, že som s výšivkou hotová. Pribudla bordúra na pravej strane, užšia ako ľavá. Ale to len vyzerá, ešte budem pokračovať :-)





Kúsok zo starého obývačkového nábytku som si dala namaľovať na bielo s trochou patiny. Vyplní mi kúsok voľného miesta vedľa skrine. Pôvodne som tam mala starú skrinku s televízorom, ale priestor nad ním bol prázdny. Proste, vymýšľam a teším sa ako malé dieťa z vlastnej izbičky :-)

Celé roky sme v polici na televízor vlastne televízor nemali, ale diera na kábel v ňom zostala, aj po premaľovaní na bielo. Lenže, ... televízor teraz musí byť na opačnej strane, takže je tam nová diera a tú starú bude treba zamaskovať.

Moja maminka na takéto situácie používala formulku: to nič, tam príde kredenc :-)
Ja si na kredenc vyšijem a ušijem dekoračný vankúš, najlepšie 4, na každé ročné obdobie iný :-)
Len to potrebuje svoj čas. Zatiaľ som to vyriešila zarámovaným obrázkom, ktorý čaká na svoje umiestnenie na stene:


časom sa poličky zaplnia :-)
a stále mám kúsok priestoru ku stene vľavo, čo vymyslím tam?






Takto to vyzeralo v pôvodnom stave, ak chcete vidieť viac, kliknite si TU.



horné skrinky sú položené vľvo dole, aby sa to všetko nevyvalilo :-)

Hodiny prešli z obývačky ku mne:


jazmínový s mangom



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

10 komentárov:

  1. Danka,
    výšivka je krásna, bude z nej vankúšik? Pošleš mi prosím predlohu? Veľmi sa mi páči...
    Až teraz som si spomenula, že taký istý nábytok sme mali aj my v obývačke a mám s ním krásne spomienky...
    Verím, že tú dieru v nábytku šalamúnsky vyriešiš :-)
    Ja som si dnes dala čaj s chilli a citrónom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, už podruhé se pokouším o komentář. Budu stručná - je velká škoda toho původního obýváku. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Το κέντημα είναι πανέμορφο και θα γίνει ωραίο μαξιλάρι !!!
    Καλή συνέχεια με τα έπιπλά σας και τακτοποίηση βιβλίων !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, ty si riadny výmyselník. Máš to pekné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To sa hovorievalo aj u nas... kredenc samozrejme ostal na svojom mieste hi hi... Dani, mas to v izbicke velmi pekne, trochu ti ju aj zavidim... :) ale ved ja mam svoju dielnicku, ta je vsak mimo bytu, teraz treba kurit v kachliach a majstruje tam aj manzel... Vysivka je prekrasna... maj sa dobre, pozdravujem... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ted uz vim co delas s temi vysivkami! :-) ;-)
    Bila je vzdycky nejlepsi, jasnejsi. Well done!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hlavně že to umíš vymyslet. A hned máš "práci" s vyšíváním čtyř polštářků.
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nadherna výšivka, ja som dnes mala čajík zázvor.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Šikovný nápad, jak zamaskovat dírku. Už můžeš plánovat 4 obrázky či polštářky. No a ještě prostor na levé straně televize, co tam asi bude ? Snad výšivka pána a paní s deštníky ? Zdravím na Slovensko. Marie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. What a pretty stitched piece, Daniela! I love the little dog with his colorful sweater :)

    Great idea to cover the hole with a picture--no one but you would ever know it is there!

    OdpovedaťOdstrániť