utorok 15. januára 2019

Mám tri :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívam pomaly:




Doniesla som si tri nové obrázky v rámoch, som s nimi veľmi spokojná :-)















Dnes nám celý deň sneží. Na parkovisku som si hľadala svoje auto, lebo všetky boli rovnako biele :-)
Takéto to bolo na hlavnej ceste, keď som išla zo školy:

 



 a takýto pohľad mám z môjho okna:


Ak ide v snežení pokračovať v noci, budem ráno spokojná, že mám v škole voľno. A určite pôjdem na prechádzku do snehu :-)


Čaj som vymenila za vitamínovú bombu - šťavu z kvasenej kapusty:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

10 komentárov:

  1. veru sneží aj tu poriadne.... dvakrát som odhadzovala sneh a aj tak stále pribúda.....a že ešte má pokračovať.....ľutujem tých na hornej ORAVE.Danka tých obrázkov vyšitých máš už kopec, ide Ti to šikovne , to by bolo metrov ,keby sa pomerali bavlnky a isto aj dosť peniažkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, na obrázky sa neviem vynadívať ... krásne ... Rovnako aj tohoročná zima ... Maj sa dobre a uži si voľnú stredu ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť


  3. Gyönyörű képek! Sok szépet az új évben


    Krásne obrázky! Mnoho krásnych v novom roku

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie obrázky sú krásne♥ Naozaj môžeš byť spokojná. U Vás je krásne bielo a tu nič. Zelená tráva a vietor, ale studený. Som zvedavá na obrázky z prechádzky. Maj krásny deň ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od ráno počúvam v rádiu o snehovej kalamite na Orave, tak dúfam Danielka, že vás to úplne nezasypalo :-). Zima ako má byť...len to neustále odpratávanie snehu asi nie je veľmi romantická záležitosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám dojem, že letos se na sníh budu dívat jen na fotkách na netu - tady je 5 st. nad nulou :-(
    Krásné výšivky, tenhle styl se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám dojem, že letos se na sníh budu dívat jen na fotkách na netu - tady je 5 st. nad nulou :-(
    Krásné výšivky, tenhle styl se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Congrats on your beautiful frames! They look great. :D Your snow is beautiful though it turned to rain in the end... It is a proper winter for you!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása kam se jen podívám, obrázky nebo pohled z okna, vše laodí oku i duši. Pilné ruce Danuško i v dalších dnesch.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne Danka ako vždy si Topka a pozdravujem Ta zo zasneženej obce pod Chočom

    OdpovedaťOdstrániť