streda 2. januára 2019

Rekapitulácia starého roka, časť I.

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku, za priania do nového roka!


Mám nový začiatok a už vidieť, že to nebude zima:



Myslela som si, že by nebolo na škodu urobiť rekapituláciu mojich prác za minulý rok. Nestihla som to na konci decembra, tak to bude začiatkom januára. Lenže ...

Dnes som sa do toho pustila a začala som prechádzať príspevok za príspevkom a sťahovať obrázky. Zhrozila som sa, lebo som nepredpokladala, že ich bude tak veľa. Takže operatívne rekapituláciu delím na časti :-)

Dnes vám ukážem prvé tri mesiace roka 2018, ak som to dobre spočítala, je to 19 kúskov:


Január 2018:

urobila som si široké návleky, ktoré mi parádne släžia :-)

M, zatiaľ čaká na využitie
 
romantická ulička s reštauráciou a kaviarničkou

vankúšik do skrinky


cítite tú vôňu?

takto to dnes vyzerá u nás, v noci sa dážď zmenil na sneh a nevie, kedy skončiť :-)







Február 2018:


moja čiapočka :-)



vrecúška pre Janku
 
venček na zimné dni


a už som sa chystala na jar



Marec 2018:

ďalšia výšivka, ktorá sa nedočkala spracovanie, tak si počká na jar :-)

včelárka, dizajn od Nurdan Kanber


aj toto je dizajn od Nurdan Kanber

Môj dnešný čaj:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela


8 komentárov:

  1. Danka, nádherné práce, pastva pro oči, když vidím co vše jsi stihla, tak se pomalu stydím, že já nestíhám nic, ale letos bych to chtěla napravit a přidávat vše.... teda pokud zase nezapomenu fotit, ale dodala jsi mi odvahy, když jsi minule napsala, že vše, co se děje, je zajímavé pro ostatní i když pro mne je to rutina.. pěkný večer Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Πολύ όμορφα ολό τα εργόχειρα σας!!!
    Πολύ καλή δουλειά!!! Μπράβο σας!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, toľko krásy vytváraš ... nádhera ... Maj krásne dni ... počula som v správach, že Kysuce a Oravu dnes zasypalo ... U nás teraz len trochu poletuje ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, prajem Ti krásny a úspešný rok 2019, nech sa Ti vo všetkom darí a nech Ti aj v tomto roku pribudnú ďalšie nádherné výšivky. A samozrejme zdravie, lebo to je najvzácnejší dar.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, prajem Tebe ako aj celej rodine úspešný rok, pevné zdravie, silu a veľa tvorivých chvíľ, aby sme sa aj my ostatní mohli naďalej tešiť z tvojich krásnych výšiviek ale aj pletených a šitých vecičiek. Ahoj Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, nádherné tvořeníčko, klobouk dolů, jsi šikulka!!!
    Měj se krásně a přeji Ti vše nejlepší v novém roce.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    náherné výšivky, naozaj je sa na čo pozerať...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť