utorok 22. januára 2019

Ohňová šou v Olchingu

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

A mám tu začiatok niečoho nového:



Maxík mi poslal pár fotiek, ktoré urobil v sobotu večer v Olchingu na ohňovej šou. Olching je mesto vzdialené približne 20 km od Mníchova:






Koľko krásy narobí oheň, však? Uvedomím si to vždy, keď ho vidím na fotke. A veruže aj moja fotka z minulého príspevku s malými svetielkami sa mi páči :-)


Môj čajík dnes voňal v celom dome:

levanduľový :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

4 komentáre:

  1. Danka, ďakujem za Tvoj pekný komentár u mňa. Potešil ma. :) Vieš, keď je letenka za pár eur, tak prečo to nevyužiť. A človek vidí, aký je ten svet nádherný.
    Ja mám syna tiež v Mníchove veru.
    Vidím, že si stále činorodá a vytváraš krásne vecičky. Klobúk dolu.
    Zdravím Ťa, Dani. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Daniela! Ďakujem vám za návštevy svojho blogu! Som zvedavý, keď vidím túto výšivku a čo sa stane!
    Uvidíme sa čoskoro!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna šou to musela byť, to by sa mi tiež páčilo :-)
    Super fotky.
    Som zvedavá na výšivku.
    To máš ešte čaj odomňa? Priznám sa, ja ho pijem len málokedy, väčšinou v lete :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne obrázky, aj porcelán ... Danka, prajem pekné dni ... L.

    OdpovedaťOdstrániť