sobota 27. júna 2015

Baklažán so zemiakmi

Nevyšívala som celý večer, ubolená som išla spať oveľa skôr, ako inokedy. Dnes, pred obedom, som to dobehla. Nemôžem sa moc "kývať", tak som vyšívala. Pozrite, čo mi pribudlo:




A čo rýchlo na obed? Baklažán robievam s cestovinami. Tentoraz som ho vyskúšala urobiť so zemiakmi. Bolo to výborné. Myslím, že takto mi to chutilo ešte viac.

Kto chce vidieť recept podrobnejšie, kliknite si na link vyššie. Dnes som spravila len pár foto:


baklažán a cukinu nakrájať na kocky
tiež papriky, paradajky a čierne olivy, podusiť na cibuľke
uvarené zemiaky ešte pomiesiť, všetko zmiešať
dobrú chuť!
Nech sa vám darí!
Daniela

19 komentárov:

  1. Danielko, tak to vypadá na opravdu chutné jídlo. Hned bych si dala. Já dnes dělala květák s vejci a brambor. Až budu mít cuketu udělám to tvoje jídlo. Máme zeleninu dost rádi. Na té fotografii jsou květy orlíčku? Zblízka jsou ty květy nádherné. Nevím jak tomu říkáte po slovensky.
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Karfiol mám tiež rada, mávame ho v lete dosť často. Tie kvietky sú orlíčky, aj u nás sa to tak volá. To tam je len tak na ozdobu, i keď sa dnes hodne hovorí, že jeden dva kvietky zjesť nie je na škodu :-)
      Ešte k tej azalke: mala som ju na okne v kuchyni, teraz na leto je von a tam jej začali rásť tie nové lístky a staré opadávajú. To by ma moc potešilo, keby zakvitla, ale moc tomu neverím, lebo mne všetko zahynie :-)
      Prajem pekný nový týždeň!

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Kaye, thank you! It was tasty, I love vegetables, but my husband is not :-))))
      Greetings!

      Odstrániť
  3. Moje cukety v záhrade utešene rastú, prichádza obdobie cuketových hodov ... určite si urobím aj tento tvoj recepis ... vyzerá veľmi chutne a voňavo ... :)
    pa pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som jedla zeleninové jedlá aj každý deň, ale manžel na to moc nie je :-)
      Páči sa mi slovo recepis, super, tak hovorila moja svokra, pripomenula si mi ju :-)))
      Mali sme sa navzájom veľmi rady.
      Pekný nový týždeň!

      Odstrániť
  4. Your embroidery is looking beautiful with new additions:) We cook eggplant most of the time with potatoes. I don't like eggplant but that's my mother's favorite vegetable. When she visit us, I make almost twice a week.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you!
      I would also ate eggplant often, but my husband is not :-(
      I greet you and your mother!

      Odstrániť
  5. It looks so delicious!!! Thank you for the recipe! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Timi, it's simple and quick and very tasty!
      My husband's but I do not like :-)))
      Greetings!

      Odstrániť
  6. Ahoj Danielko :-) já baklažán nikdy nevařila, ani nevím proč :-) asi budu muset vyzkoušet, protože ten recept vypadá báječně. Vyšívání jako vždy od Tebe je luxus :-))) Hodně zdravíčka, pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Danielko :-) já baklažán nikdy nevařila, ani nevím proč :-) asi budu muset vyzkoušet, protože ten recept vypadá báječně. Vyšívání jako vždy od Tebe je luxus :-))) Hodně zdravíčka, pa Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, ja ho tiež varím len rok a aj to nie moc často, lebo manžel to moc neobľubuje, ako muž - zelenina nie je to pravé :-)
      Prajem ti spokojný nový týždeň!

      Odstrániť
  8. Hmm dalsi receptik zapisujem :) Pre pana to co sa Vam stalo s tym kolenom, niekde ste spadla? Nasa starka na opuchy pouziva obklad z bieleho vina, musim sa priznat ze mi tiez pomohlo pri zapaloch ked som kojila Olivera :) Najlepsie je ked je aj vychladene :) Prajem Vam nech rychlo prestane boliet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mirka, spadla som pri bráne na podstenu - betón. Už som nemožná :-)))
      Dnes to už nebolí. Už sa mi musí len vstrebať krvná zrazenina.
      Receptík vyskúšaj, mne to veľmi chutí, ale ujovi moc nie, veď vieš, zelenina......

      Odstrániť
  9. Schön, das es dir wieder besser geht !!!
    Auberginen habe ich schon lange nicht mehr gemacht. Muss ich unbedingt auch mal wieder machen.
    Vielen Dank für den Tipp !!
    Einen schönen Sonntagabend
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marion, danke!
      Heute Knie nicht weh :-)
      Ich liebe Aubergine, aber mein Mann ist nicht: - (((
      Schöne neue Woche!

      Odstrániť
  10. Danielka, my zvykneme baklazan grilovat a aj to mi chuti...tento vyzera tiez vyborne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Yum! Looks very much like a French ratatouille :)

    OdpovedaťOdstrániť