streda 22. novembra 2017

Domček, kto v tebe býva?

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes som šila. Urobila som menovku na vchodové dvere, aby každý návstevník hneď vedel, kto v dome býva:






a hovoríme: vitajte u nás!

Obšila som aj dve záclony pre mladú kolegyňu Majku:



Dnešný čaj som mala plný spomienok. Konečne sa nám vrátili po reklamácii dve kreslá. Kto ma sleduje pravidelne, vie, že majú 61 rokov a sú to prvé kreslá  z domácnosti mojej sestry Amálky. Už som spokojná, i keď farba na madlách stále nie je to pravé. Kebyže ju nekupujeme s majstrom čalúnikom spolu, bola by som asi dobre nahnevaná. Vyberali sme ju ale my, tak musím byť ticho. Nerozumiem tým farbám, vybrali sme podľa vzorkovníka a tam bola hnedá :-(

Takže ten dnešný čaj:


jazmínový, darček od Lenky, sestrinej dcéry (o dva roky mladšej odo mňa)
do čajovej súpravy, ktorá tiež patrila sestre Amálke, dostala som ju od Lenky na pamiatku

a tu sú kreslá


A tu je pohľad na našu knižnicu:

veľa ďalších kníh ostalo v starej knižnici o poschodie nižšie


Keď si všetko nájde svoje konečné miesto, prídu na rad moje obrázky, vyplnia biele steny :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

12 komentárov:

  1. Danka,
    krásne bývanie, teším sa s Vami!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásne je u vás, tak na ceduľku som to vôbec netipovala...
    Kreslá sú krásne, ja osobne by som tie madlá natrela antracitovou farbou a boli by top :-)
    Knihy, to je moje, máte doma peknú zbierku. Už len tie obrázky na stenu a obývačka je krásna.
    Ja som si dnes dala anízový čaj, ale neskôr, bola som u zubárky a potom v Rakúsku na nákupy :-)))
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani ... tá "ceduľka" na dvere je krásny nápad ... Tiež by som netipovala, že ju takto použiješ ... Asi si tento nápad od teba požičiam ... :))))
    Obývačka sa mi veľmi páči, aj kreslá s farebnými madlami ... oživujú interiér ... teraz je to modernéééé ... Pekne si to zabývavate ... pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, bezva nápad jsi měla s výšivkou na dveře.. pokoj máte moc útulný ... už se těším až zaplníš stěny... já teď dopila rakytník s pomerančem...
    Dnes máme teprve asi třetí mrazík, ale přes den bude opět sluníčko .. doufám.
    Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your home's new look is great Daniela ♥♥♥Small cushion looks great too.I am still away from Internet connection but today I have a few minutes to visit you ♥♥♥

    Best wishes from Nursun and me.

    Paaa ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ... krásně se zabydlujete v novém. Moc se mi to líbí. Ať se Vám v novém krásně žije. Pohodové dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka ahoj ,krásne to tam máte presne môj štýl ,menovka na dvere je super nápad...Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, gratulujem. Zladila si to úplne geniálne. Máš to veľmi príjemné a útulné. Veľký potlesk za vyšívanú menovku, super nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dani, máte to u vás doma moc krásné. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dani, krásne bývanie máte. A tá vyšívaná TY + pán domu, tak to je nápad za 1 000 000. Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Musím len súhlasiť s komentármi...výšivka je veľmi pekná, zaujímavo umiestnená, páči sa mi ten napad..

    OdpovedaťOdstrániť