nedeľa 26. novembra 2017

Sklo

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nedeľa sa nechala zahanbiť sobotou. Už včera večer sa rozpršalo a pokračovalo aj dnes. Po obede postrašilo aj snehom, ale len postrašilo. Zato Choč je biely. Proste, počasie na sedenie doma, polihovanie a leňošenie. Trocha som vyšívala:



Nakoniec som si predsa našla robotu. Pustila som sa do skla :-)




Najskôr nájsť v humne tú pravú škatuľu, opatrne ich z nej povyberať a vynosiť hore, poumývať, vyleštiť a uložiť. Medzi tým prišla s manželom a synom kolegyňa Majka, potom Facetime s dcérou, človek sa ani nenazdá a je tu večer a ja stále nemám všetko na mieste. Ale do polnoci stíham :-)

Pre potešenie očí zábery zo včera:

napriek zime, snehu, stále pučia ruže
okrasná jabloň už bez listov, ale mini jabĺčka sa stále držia



Môj dnešný čaj bol čierny s mliekom:

pre zmenu hodiny na mikrovnnej rúre :-)






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Tak, Danka, to si si vymyslela poriadnu robotu. Vyumývať a vyleštiť toľko pohárov, to asi bola poriadna fuška. Tá okrasná jabloň bez listov, len s jabĺčkami, vyzerá ako by bola nazdobená. Pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    Ty sa asi nudíš...ale nie, verím, že už to máš hotové a poháre krásne vyleštené :-)
    Urobila si mi chuť na čaj s mliekom, už viem, čo dnes budem piť o piatej.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. У вас очень красивая посуда! И яблоки понравились! Хорошего дня!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, moc se mi líbí ta okrasná jabloň! To je krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, ty jsi pěkně pracovitá. Mně to sklo také čekám. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milý večer želám. Som úplne uchvátená tou jablonkou.:) Je prenádherná! Takú som ešte nevidela. Dúfam, že jej jabĺčka - šperky takto krásne vydržia dlho. Milá je aj šálka s čajíkom (aj tá zo včera). ;) Nech čajíky hrejú aj ďalšie dni a týždeň nech chutí príjemne. :) pá a veselé vyšívanie.

    OdpovedaťOdstrániť