štvrtok 9. novembra 2017

Naša bahríková pec IV.

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnes nevyšívam, dokonca som nepila ani čaj. Zo školy som išla netrpezlivá a zvedavá, lebo nám prišli zmontovať kuchyňu. Návrh som si urobila sama. Vybrala som si farbu, ktorú som na kuchynskej linke videla len na obrázkoch, takže som mala strach, ako to reálne bude vyzerať. 

Nuž, iste ma každá žena pochopí, že v takýto významný deň nebudem sedieť pri vyšívaní :-)
Preto namiesto  rastúcej výšivky ukážem montáž kuchyne:




Aj majstrovi stolárovi sa páči naša bahríková pec. Povedal, že je prekvapený, čo z nej manžel dokázal urobiť. Dnes vám ju ukážem v plnej kráse :-)

Najskôr manžel kúpil antikórový plech a podľa starého plechu na ňom vyrezal otvory na dverčeky:




Plech je  na peci prichytený troma obručami, z ktorých odstránil farbu a zistil, že sú mosadzné. Veľmi sa mi páčia :-)

Pomocou nejakého "opasku" a môjho pridŕžania sa mu podarilo obručami upevniť antikór:



Potom ešte raz natrel bielou farbou spodnú časť pece a pec je hotová:






Páči sa aj vám?




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. This is a great fix! Your husband did a wonderful job. I like the brass bands, too. Soon you will have your kitchen back. And full of teacups :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Поздравляю с обновлением!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pec je úplne, že luxusná. Pozdravujem šikovného manžela :-). A teším sa, až nám ukážeš v plnej kráse aj kuchyňku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    bahríková pec (pekné slovo) je krásna, veľmi sa mi páči. Ona vykúri aj viac izieb, či iba jednu? A je iba na drevo?
    Ani sa Ti nedivím, kuchyňa vyzerá fajn, mám rada bielu a sivú, dobre si vybrala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta rekonstrukce pece- to je hotová detektivka. A přiznám se, že jsem zvědavá na novou kuchyň. V té se bude vařit jedna radost (a asi už na Vánoce že?)
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko,šikovný manžel je poklad do domácnosti. Ten tvůj je šikula. Už se těším na obrázky nové kuchyně. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krása...máte to jako na zámku, taková "kamna" jsou na spoustě z nich...A moc pěkně uděláno,dobře sis vybrala, děvče...jako muže....hihihi...Pěkné dlaždičky a vůbec...Tak ať už to má dobrý konec...a odpočívejte trochu....hodně zdraví...Milada

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danielko, bahríková pec se mi moc líbí ... mám ráda staré věci, zvlášť když můžou sloužit dál .. tvůj manžel je nesmírně šikovný, on umí snad vše. My jsme měli podobná kamna na chatě na Šumavě, určitě mladší. Jirka na nich taky něco opravoval, aby mohly sloužit dál. Těším se na tvoji kuchyň.
    Pěkný víkend, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, pekná bahríková pec. Nech Vám dlho prináša teplo!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dani, tá pec je skutočne krásna... manželovi patrí pochvala...som zvedavá na kuchyňu...nech sa darí

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Your husband is so handy with his diy skills!

    OdpovedaťOdstrániť