piatok 10. novembra 2017

Kuchyňa

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, nepijem čaj, teším sa z novej kuchyne. Dnes len krátko:


otvor pre práčku
zaslúžený oddych :-)
drevo na digestore sa nalakuje tak, aby sa to podobalo farbe pracovnej dosky


Ďalší kus nábytku je na mieste. Najskôr som sa bála, čo z toho bude, potom som bola z toho nadšená a teraz som spokojná, ale ............

Manžel chcel ešte teraz večer zapojiť umývadlo a čosi mu tam nesedí. Prečo? Nuž preto, že presne tak, ako sme to od začiatku cítili, celá spodná časť je vyššia. Premeral to a robí to celých 10 cm. Presne toľko mu chýba pod umývadlom a preto si ja stále myslím, že veľký hrniec sa mi bude zle umývať. Nie je to však zlou vodovodnou batériou, ale výškou skriniek :-(

Takže aj ten najlepší majster sa "utne". Našťastie sme rodina vyšších. Najmenšia som ja, ale výška pracovnej dosky mi problém nerobí. Jedine to umývadlo. Snáď to vyriešime novou batériou, s iným dizajnom. Všetko ukáže čas :-)

A môžeme pokračovať v práci, máme jej pred sebou stále dosť :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela


14 komentárov:

  1. Danka, paráda ... Nech sa ti v novej kuchyni dobre varí veľa, veľa rokov ... Pec je fantastická ... Šikovného chlapa ty máš doma ... :))) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Washing machine in the kitchen? For clothes? Or dishwasher? It is strange to think of washing clothes in the kitchen!

    Well deserved rest! It is a lovely new kitchen. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kuchyňa krásna - bude sa Ti tam fajn pracovať...sú také batérie čo sa vysúva z nich taká hadička//ako sprchová/ a tak sa dá do väčšieho hrnca napúšťať v pohode

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danko super, ať se ti v ní krásně vaří a ta lavice pod oknem nemá chybu :)
    Přeju krásnou sobotu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danielko nejen,že děkuji u mě za podporu,ale musím říci,že je manžel šikovný,kuchňku máš krásnou a baterii vyřešíte. Taky jsme řešili,až přišlo na baterii s vysouvací sprškou a tak krásně velký hrnec umyji. Tak držím palečky,aby se dařilo.Zdravím Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, kuchyně se mi moc líbí.. taky takový můj vkus... kamna tam parádně sedí i ta lavice je dobrý nápad .. mouchy v kuchyni vychytáte a bude pohoda ... tak ať se v ní cítíš stále dobře.
    Hezkou sobotu přeju. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice kitchen, Daniela. The kitchen counter should not be high. Mine is 2inches high and that caused lot of upper backpain to me. Since it was already laid we thought we would adjust but it caused lot of problem later. Now I got custom made platform heel slippers and use that in kitchen. If you feel any issues, please get it set at right height before moving in. It affects slowly, initially while adjusting to a new height you may not find it that difficult but it takes a toll on the back in 5-6 months. We have got a new house, their I am not going to make same mistake again.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, veľmi sa mi páči tvoja nová kuchyňa, pekne ste vyriešili aj tú sedačku pod oknom, nech sa ti v novom dobre varí a všetkým chutí...pekný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Die neue Küche ist ein herrlich!! Ganz besonders gefällt mir die Bank zum sitzen. Tolle Idee!
    Liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dani, kuchyň je nádherná, přeji ať se Ti v ní dobře vaří. Moc se mi líbí i ta lavice pod oknem.
    Manželovi skládám poklonu - ta pec je suprová!!!
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danka ,kuchyňa je krásna ,stále hovorím ste s manželom šikovný...pa-pa Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, to je kuchynka! To se ti bude varit :-)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Danka,
    kuchyňa je krásna, ale naj je tá lavička pod oknom, je nádherná a perfektné miesto na oddych :-)

    OdpovedaťOdstrániť