sobota 25. novembra 2017

Priprava na .......

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Aďka dobre predpokladala, výšivka je vianočná. Už viete, že keď ju ukážem z rubovej strany, výšivka je určená na blog Christmas Ornie SAL.



1. Príprava na zimu:

Som záhradkár začiatočník. Priznávam, že mám rada kvietky, zeleninu, ale starať sa o záhradu už moc nie. Myslela som si, že začnem s tým v dôchodkovom veku :-)

Daný vek už teda mám, tak, hor sa do práce! Založila som si, lepšie povedané, manžel mi založil tri hriadky a pestovala som na nich zeleninku a jeden kvietok :-)

Dnes som prvý raz v živote robila prípravu pôdy na zimu. Konečne som pozbierala poslednú úrodu petržlenu a mrkvičiek, dokonca aj pár malých cibuliek som našla. Do vázy som si odtrhla z posledných kvietkov. Moja suseda to má dávno za sebou, ale mne vyhovovalo, že som mala stále čerstvú zeleninu a vňať do varenia. Už dvakrát bola síce pod snehom, ale nezamrzla :-)



manžel ešte doniesol pár vetvičiek čečiny a prikryl ňou rebarboru




To keby videli moji rodičia! A moja svokra! Čudovali by sa. Za hodinu som to mala a bola som prekvapená, že mi to celkom išlo :-)

2. Príprava na Vianoce:

Každoročne pred kostolom býva vianočný stromček. Bude tak aj tento rok:









na svetieľka si ešte počká :-)

3. Príprava na zabývanie:

Naša kúpeľňa sa zapĺňa. Oproti tej v dolnom byte je malá, ale ak do nej zasvieti slniečko, akoby sa zväčšila:





4. Príprava na krásny slnečný deň:

Cez hustú rannú hmlu sa prediera slniečko:




Dnes toho bolo veľa, ale čaj nemôže chýbať:


rooibos



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

9 komentárov:

  1. No vidíš jaká jsi zahradnice! Šikulka. A výšivku si umím představit ( prozradil tě tablet 😀) bude nádherná! Hezké předadventní dny Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the floor of the bathroom! Actually, I love all of the tile. Very easy to clean.

    Your foggy morning is beautiful. Foggy days are my favorite -- If I do not have to drive!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná zeleninka ti narástla ... dobre ste sa o ňu starali ... :) Dani, som očarená tvojou slnečnou kúpeľňou ... Tiež po takej túžim ... Tá naša má malé okno do priestoru medzi dvoma blízko seba stojacimi domami ... Je tam tma aj cez deň ... Aj farebne si si ju pekne navrhla ... Pekné fotky predierajúceho sa slniečka ... Rada som sa pozrela k vám ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, máš hezkou zeleninu, domácí je domácí a je z ní radost. Líbí se mi jak se za holým stromem klube sluníčko .. nádhera. Ovšem koupelna se vám moc povedla.. kombinace bílé a smetanové je úžasná.. ostatní barvy to krásně oživují. Zrovna popíjím rooibos s rakytníkem a vzpomínám.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful pictures and youre bathroom looks good
    have a nice week ...greeting

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ваша ванная комната очень понравилась! Желаю удачи в SAL и в садоводстве! желаю отличной недели!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    teším sa, že som uhádla :-)
    Výšivka bude na krásnej látke, tú máš od Nurdan?
    No a kúpeľňa je nádherná, krásne zariadená, páči sa mi veľmi tie vstavané police...
    Zeleninka sa urodila, hriadky máš zazimované, tak hor sa do vyšívania :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Maš nádhernu kúpeľňu a aj zeleninka sa urodila...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, ani neviem na čo mám skôr reagovať...nová výšivka je zatiaľ tajomná, kúpeľňa je nádherná tráviť v nej čas musí byť príjemné, prekvapilo ma ako dlho si mala zeleninu v zemi ale dobre si urobila, my sme veru tento rok nestihli poorať takí sme my s mužom šikovní, vlastne on, ja robím všetko ostatné v záhrade tak aspoň o to nech sa postará on...:-)

    OdpovedaťOdstrániť