piatok 3. novembra 2017

Zariaďujeme :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívala som len večer. Poobede som mala hlavu v smútku, nemala pohodu :-(



A je tu zariaďovanie vynoveného bytu. Začali sme obývačkou. Takto to v nej vyzeralo 3. júla, kedy sa to začalo vynášaním kníh:




Tu sa začalo s prácami na novom elektrickom vedení:



nález pod tapetami :-)

Ani tu to nevyzeralo vábne:









Svitá :-)



V utorok nám prišiel gauč. Objednaný bez vyskúšania, u nás sa tomu hovorí mačka vo vreci. Chvíľa napätia pri rozbaľovaní, najskôr farba a materiál, potom sedenie. Všetko sa vydarilo :-)))


Dnes to už ale take ružové nebolo. Doviezli nám zrenovované fotelky. Kúpili si ich v roku 1956 moja sestra s manželom. Vymenili ich za nové v roku 1971 a staré putovali do záhradnej chatky. V roku 2002, dva roky po sestrinej smrti, som fotelky dostala od švagra. Mali ich deti vo svojich izbičkách.

Rekonštrukcia si vyžadovala nielen čalúnika, ale aj stolára. Oboch sme našli v jednej malej firme - otec čalúnik a syn stolár. Nádejné, nie?

Dnes však bolo sklamanie. Čalúnicka práca v poriadku, ale stolárska ........, no hrôza. Manžel pri preberaní hneď vedel, že ja sa s tým neuspokojím a aj im to povedal. 

Jasné, že som telefonovala. Dohodla som, že na budúci týždeň si po fotelky prídu a pokúsia sa o nápravu. 

Ale pohľad na ne z diaľky je nádherný. Páčia sa aj vám?

lampa tam nebude, je to miesto pre televízor

madlá sú nerovné, drsné, krivé, ........ a ani farba nie je taká, na akej sme sa dohodli, vraj presvital tmel :-(

A čakáme na knižnicu :-)

Minulý týždeň som otvorila kapustnicovú sezónu. Dnes pokračujem. Surová kapustnica s farbou červeného vína a chuťou ešte lepšou :-)






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

7 komentárov:

  1. Danka,
    pekne rekonštruujete, už len nech je to podľa vašich predstáv a k spokojnosti.
    Teším sa na výšivku v červenom.
    Dnes som si kúpila kapustu, aby som ju urobila podľa Tvojho receptu, teším sa na ňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ohh, your room is almost complete! Your library will be happy. :))) I hope your couch and chairs can be fixed.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To bude parádní změna. Už se moc těším na konečný výsledek.
    Přeju krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, byt už se vám krásně rýsuje. Ten bílý nábytek jste vybrali hezky i gauč je pěkný. S křesly vám držím palce. Ten nápis na zdi je milý a křesla se mi moc líbí, když je vidím je mi smutno - taková vzpomínka - někdy ti napíšu o nich více.
    Ať ti kapustnica zahání všechny neduhy i starosti. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkně si pokračujete v rekonstrukci domku. Křesla se mi líbí. Držím palce, ať jejich oprava dobře dopadne.M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máte kusisko roboty za sebou, teraz vás čaká už len to príjemné. Zariaďovať nanovo to by aj mňa bavilo, len si to všetko pekne urobte ako vy chcete...a tie fotelky sú takto na obrázku celkom v poriadku asi až na tú farbu madiel...som zvedavá, čo ukážeš ďalej...tak nech sa vám darí

    OdpovedaťOdstrániť