štvrtok 16. novembra 2017

Len tak, inakšie :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Veru inakšie! Nevyšívam, nešijem, ale pracujem. Zo školy prídem unavená, potom aspoň hodinka oddychu a znova "sa vrtím". Dávam to do úvodzoviek, lebo to, čo urobím za pol dňa by som kedysi urobila za hodinku. Takže o vrtení v pravom zmysle slova sa nedá hovoriť :-)

Včera som sa tešila pohľadom z okna. Odfotila som aj pre vás:

kazí to iba to elektrické vedenie krížom-krážom :-(
toto je priblížené, a zas ten hrozný stĺp :-(
tak som bola odfotiť aj z miesta pri mojej záhradke, odkiaľ stĺpy nevidieť

A ešte jeden pohľad pri zapadajúcom slniečku:


Večer som si urobila šalát z kapusty. Kúsok mi jej zostal a bolo mi ľúto ju vyhodiť. Nie je to už sladká letná. Zimná má už ostrejšiu chuť, ale aj tá pominie po ochutení a odležaní:

uhorka a paradajky
kapusta, ešte pokrájať na drobné kocky
3 lyžice olivového oleja, soľ a korenie
syr na kocky - švajčiarsky blok a kyslá smotana

zajtra bude výborný, ale môžem vydržať? No nie :-)
Pri práci som si dnes namiesto čaju dala pivo. A hodiny s kvietkami som nahradila tými z rúry. V novej kuchyni mi zatiaľ žiadne na stene nevisia (a možno ani nebudú, lebo zatiaľ nemám žiadne vyhliadnuté a ani neviem, kde by som ich zavesila).


a už je akési vyprchané, ani pena sa nerobí, manžel ho otvoril a nevypil, čakalo na mňa dva dni :-)

Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. I love your view of the beautiful mountains, Daniela! It sounds like your work is keeping you very busy--hope you can get some rest soon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani,ten pohled na Choč je prostě nádherný!!! Salátek vypadá báječně, no nevím jestli by mi vydržel do druhého dne, ochutnávala bych a nakonec by byl pryč.
    Dani, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    fotky Choča majú svoje čaro...i napriek tým el.stĺpom :-)
    Šalátik vyzerá výborne, tiež by som ho musela hneď ochutnávať. To je Tvoj recept alebo nejaký osvedčený?
    Prajem Ti pekný, predĺžený víkend, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, takový výhled z okna musí každý den potěšit.. salát si taky udělám.. dobrota ... škoda tich hodin.. ty byly moc hezké... já teď popíjím rooibos s rakytníkem .
    Hezký víkend, papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, veru ten výhľad z okna kazia len tie elektrické vedenia ale tie sú všade a keby len tie, my máme pred oknami aj telefónne stĺpy a drôty :( ale bez toho to nejde...a šalátik je parádny, taký ja môžem kedykoľvek, mňam...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť