pondelok 24. februára 2014

Nefajči, škodí to zdraviu!

Hahaha, je to tvoja vec, nestarám sa do druhého! Ja som sa našťastie nenaučila fajčiť ani za mlada! Ani za 5 rokov strávených na vysokoškolskom internáte, dokonca aj medzi fajčiarkami!

Martinka si rada pofajčí cez prestávku. Takže som pre ňu vybrala dámu s cigaretou (či s cigarou?). Nakoniec mal obrázok dosť obdivovateľov, hlavne medzi mladými, teda našimi žiačkami. Soňa v ňom videla sériu k jej obrázku v spálni. Zaslúži si, aby ho mala teda aj ona. Veď mi pomohla mnohokrát riešiť problémy, na ktoré som ja nestačila. Som jej za to veľmi vďačná! Aspoň takto sa jej môžem odvďačiť. 

Takže dnes zverejním už hotový obrázok  a aj rozrobený. Je to hlavne preto, že som sa naučila lepšie fotiť (myslím si ja, hahaha).










Ešte zo 2-3 dni  pracovať  červenou a bude hotovo!  Na pomalom postupe vidno, že som stále nevyrovnaná so stavom nášho autíčka. Darmo si hovorím, že to bude OK, že hlavné je, že som celá........Psychika je zložitá a ťažko liečiteľná!
Na prechádzke som dnes už bola, ale bez Bora. To sa moc neráta.
Dnes mám uvarenú pre zmenu kávičku. Dopíšem a vyšívam!
Daniela 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára