piatok 14. marca 2014

Hyacint

Hyacint s tulipánom a narcisom patria medzi poslov jari. Už pred mesiacom som si chcela aspoň jeden kúpiť pri príležitosti viacnásobných sviatkov mojich detí. Kúpila som si však rozkvitnutý kaktus.

Teraz som už o hyacinte nerozmýšľala.  Ale včera som natrafila  na výhodnú kúpu. Päť hyacintov za 1,59 ! Koľko dostal pestovateľ týchto kvietkov? Zarobil vôbec niečo? Ak má zarobiť prepravca a obchod, na pestovateľa toho teda zostáva málo, takmer nič. Nerozumiem tomu.







Hyacinty som si dala do bielej misky. Dostala som ju od mojej svokry asi pred tridsiatimi rokmi. Teraz, keď už svokra nie je medzi nami,  hodnota misky pre mňa stúpa. Bolo by mi ľúto, keby som o ňu prišla. Preto ju už bežne nepoužívame. 

Hyacinty majú najradšej teplotu 15 - 20°C. Vtedy vraj kvitnú aj tri týždne. V mojej kuchyni je podstatne teplejšie. Uvidím, ako dlho vydržia mne. 

Včera som vo vyšívaní postúpila, s výsledkom som spokojná. Pozrite sa aj vy:




Ďakujem každému návštevníkovi môjho blogu za jeho čas, ktorý venoval mojim príspevkom! Znamená to pre mňa veľa.
Prajem vám pekný víkend!
Daniela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára