streda 5. marca 2014

Žehličky

Žehlenie je jedna z činností v domácnosti, ktoré vo všeobecnosti patria medzi najneobľúbenejšie. Je to aj môj prípad. Pri starostlivosti o rodinu so 4 deťmi som si ale tejto aktivity užila nad hlavu.

V dnešnej dobe existujú už aj u nás firmy poskytujúce takéto služby. Z môjho okolia ich zatiaľ nik nevyužíva. Je pravdou, že aj textilné materiály na odevy a bielizeň sú (neviem, či kvalitnejšie) menej krčivé, až nekrčivé. Dokonca aj sušičky vraj sušia šetrne. Ja som si myslela, že prádlo zo sušičky je ako požuté. Z dobrých zdrojov viem, že to  nie je tak. Sama som ešte prádlo zo sušičky nevidela. A ani neuvidím, lebo (ak motyka nevystrelí) taký stroj nikdy mať nebudem. 

Mám však žehličky zdedené po mojej svokre, ktorá ich zrejme tiež zdedila po tej svojej. A či ich niekto bude chcieť zdediť po mne je vo hviezdach. Rada sa s nimi pochválim:







Po mojej maminke som zdedila tzv. rukávnik. Je to vecička na žehlenie rukávov. Je to opäť po sudetských Nemcoch:



A aké sú tulipány? Dnes ich mám šiesty deň a sú stále krásne. To sa teda za 2 eurá vyplatili. Moc tomu nerozumiem. K šiestim dňom treba prirátať ešte ich cestovanie svetom. Ak zrežete tulipán v svojej záhrade (v mojej nie, lebo neexistuje), vydrží asi dva dni. 



Nakoniec ručná práca. Moja maminka by sa mi smiala: "Naša Klára vo dne šije, v noci pára"! Ja v noci šijem a podvečer páram! Ale aj tak si myslím, že mi pribudlo. Dúfam, že sa už aj rozvidnieva - poznať, o čo ide. Veď pozrite:





Na dnes hádam všetko. Pozdravujem čitateľov a prajem každému slniečko na tvári, lebo dnes toho nebeského niet!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára