utorok 18. marca 2014

Škrobenie

Dnes som sa prinútila k ťažkej práci. Pre mňa tak neobľúbenej. Moje hotové výšivky som naškrobila a dala presušiť. Treba vystihnúť ten pravý stav vysušenia. Presne tak, aby sa mi dobre žehlilo. Ak sa presušia viac, nevyžehlím ich bez chýb. Ak sa nedosušia, škrob sa pri žehlení lepí na žehličku. Preto sa tejto činnosti venujem s mimoriadnou pozornosťou. 

Suším na sušiaku v blízkosti horúcej pece.  Najskôr sa vysušia tie najbližšie k peci. Takto mi schnú postupne a ja tiež žehlím postupne. Trvá mi to dosť dlho, ale stojí to za to. 





Zajtra si chcem urobiť poobede voľnú chvíľku a zájsť k sklenárovi.  Verím, že za týždeň mi ich zarámuje. Chcem ich všetky opäť darovať. Predtým si ich odfotím a potom zverejním. 

Takže mám čo dnes večer robiť! A chcem aspoň trocha postúpiť aj v práci na novom obrázku. Uvidím! Ale snaha je. Pozrite si moje včerajšie snaženie:



Tak mi držte palce (aj prsty). A príďte sa zas pozrieť na môj blog, budem sa na vás tešiť!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára