sobota 5. apríla 2014

Medvedí cesnak - polievka

Z čerstvého medvedieho cesnaku som uvarila aj polievočku. Opäť som si na internete prešla niekoľko receptov, ale nakoniec som ju urobila po svojom. Pri varení som využila aj ghee. 

Hotová polievočka možno na pohľad nevyzerá moc vábne, ale chutila nám moc. Dokonca manžel kladne zhodnotil aj môj výmysel so strúhanými zemiakmi. Po chvíľke varu sa rozišli a tak zostala polievočka dobre zahustená. K polievke som spravila opečené kúsky tmavého chlebíka. 

Ostatný medvedí cesnak som dala do mrazničky. Dúfam, že v takejto forme bude využiteľný celé leto.

Kto má doma medvedí cesnak a chce niečo nové v tanieri, nech skúsi! Varenie je to jednoduché a rýchle, vhodné aj pre lenivé gazdinky (ako som ja). 

nakrájané kúsky chleba

na oleji opečený chlebík

nadrobno nakrájaný medvedí cesnak, cibuľa, ghee, zemiaky,
hovädzí bujón, trocha smotany na zjemnenie chuti,
pridala som ešte červenej mletej papriky a čierneho korenia

strúhané zemiaky

hotovo

dobrú chuť!
Včera večer som sa tešila z mojej výšivky, už vidno o čo ide:



Dnešný deň sme mali bez slniečka. Schovalo sa za mraky. Vyzerá, že aj spŕchne. Poľnohospodári a záhradkári by boli asi spokojní aj s dlhším dažďom. Mne by vyhovovala nedeľa bez dažďa. Komu sa splní želanie?
Ďakujem  vám za dnešnú návštevu u mňa na blogu a budem sa tešiť, ak sa u mňa opäť zastavíte!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára