utorok 29. apríla 2014

Terchová VI

Do posledného dielu o Terchovej mi zostalo niekoľko pekných záberov kvietkov. K tomu netreba žiadny komentár. Kvietky vedia svojou krásou vyvolať v mojej osobe dobrú náladu, radosť zo života a rozdúchavajú  vo mne ešte stále nádej, že naša zem zostane naďalej úžasná a plná životodarnej energie. Všetko záleží od nás, ľudí!

























Takže moje rozprávanie o Terchovej nateraz končí. Viem však, že sa k téme budem priebežne vracať vždy, ak zabŕdnem do histórie. Korene nepustia.

Práca na novom obrázku postupuje pomaly. Ani včera mi nepribudlo podľa plánu. Bola som v Martine na praktickej časti maturitných skúšok a kto to pozná, ten vie, že sa síce nenarobím, ale na konci som "zrobená". Večer som bola už taká unavená, že som musela ísť zavčasu spať. Zajtra ma taký náročný deň  čaká opäť.


Ďakujem za návštevu a teším sa, že kliknete opäť na môj blog!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára