streda 16. apríla 2014

Výchovný koncert

Dnes sme boli s našimi študentami na výchovnom koncerte. Dvaja spievajúci učitelia zahrali síce staršie skladby, ale dobré a hlavne známe aj dnešnej mládeži. Pomedzi hranie a spievanie viedli dialóg s publikom. Študentov zábavnou formou zoznamovali so spôsobmi učenia sa, psychohygienou, potrebou čítania s porozumením textu........  Vysvetlili im aj potrebu celoživotného vzdelávania pre uplatnenie sa v živote.

Urobila som si niekoľko foto študentov. Nechápem, prečo sa tak neradi fotia. Naše študentky, tých je totiž prevaha nad študentami, sú pekné mladé dievčatá. Presne také, ako sa na budúce kozmetičky a kaderníčky patrí. Ale objektívu sa boja!














Fialka v triede má ešte viac rozkvitnutých kvietkov ako minule:




Postúpila aj moja práca:





Dnes je veľká zima. Je len 6°C, ale severák je taký nepríjemný, že to cítiť akoby mrzlo. Choč je biely a manžel vravel, že chvíľu snežilo aj tu, v dedine. Nedalo mi a išla som si to odfotiť. Bez kvietkov som sa nevrátila:





Všetkým prajem pri čítaní môjho blogu pohodu. Aspoň takú, ako mám ja pri písaní. A ďakujem vám za návštevu, teším sa na vaše návraty.
Daniela

2 komentáre:

  1. Na východném koncertě jsem nebyla už asi třicet let :-))
    Výšivka je nádherná, nevšení a moc pěkná.
    Na seznámení se s ostatními vyšívačkami doporučuji Okoun:
    http://www.okoun.cz/topic.jsp?topicId=62
    chodí tam i Slovenky a určitě pořádají i srazy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za link, isto tam kliknem!
      Som rada, že sa aj vám páčia vyšívané včielky.
      Ďakujem za milé komentáre.

      Odstrániť