piatok 5. decembra 2014

Výroba šperkov

Dnes môžete aj nasadnúť, odveziem vás :-)





Dnes som stretla svoju dávnu známu pani. Kedysi, pred dvadsiatimi rokmi, žila v našej dedine so svojou rodinou. Manžel prišiel vtedy o zamestnanie a odišiel za novou prácou do zahraničia. Rodina sa rozpadla, ona s dvoma malými dcérami odišla bývať do mesta. Stretávame sa zriedkavo, ale vždy sa mi prihovorí a povieme si o našich deťoch, čo robia, kde sú. Popravde, ja ani neviem, ako sa ona volá. 

V našom dnešnom rozhovore prišlo aj na to, že som už tretí rok na dôchodku. Veľmi sa tomu čudovala. Bola prekvapená, že ešte stále učím. Vraj každý učiteľ, ktorého pozná, by najradšej zo školstva odišiel. Ja naopak, môžem byť už doma, ale aj tak učím. Prečo? Moja odpoveď bola rýchla - keby ste to dnes videli v našej škole, bolo by to jasné!

Zajtra je Mikuláša a isto každý z nás si pamätá, čo sa vtedy píše na tabuľu: Na svätého Mikuláša neučí sa, neskúša sa. To sa ľahko napíše, ale zle uskutočňuje. Čo robiť?

Pozrite sa, čím boli moji žiaci zaujatí:























Dievčatá topili zvyšky sviečok a vo vosku namáčali šišky. Druhá skupina šišky striekala strieborným a zlatým sprejom. Z ich práce nemám foto, tak aspoň malý výsledok:






Tak už je jasné, prečo som stále v škole! Keď príde čas odchodu, bude to ťažké lúčenie :-((

Ďakujem vám za váš čas a nájdite si ho aj zajtra!
Daniela

10 komentárov:

  1. Very busy and crafty class :D

    This work is going to be a real beauty ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi Daniela

    Lovely stitching as always and it's nice to see the young people making jewellry together.
    Wishing you a peaceful weekend x

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great progress, Daniela! They seem to really enjoy making the jewelry--it turned out very nice!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You have made lot of progress on your piece. Nice to see your students enjoying a crafty session:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. It must have been a very funny and interesting class!!
    Daniela, a great weekend for you!!
    Hugs,
    Priscila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Really it was interesting:-))
      Students were eager!
      Also you a nice weekend!

      Odstrániť