utorok 2. októbra 2018

Už len dozrieť :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Stále nevyšívam, aspoň trocha štrikujem, ale šila som :-)

Moje čili papričky musia len dozrieť, získať krásnu červenú farbu. Vrecúško na ne už čaká. Zatiaľ však vidím len farbu oranžovú :-(

Predstavujem vám nové vrecúško:

ušila som dve, biele je vnútorné









 






Fotené to nie je dnes. Dnes takmer celý deň pršalo a na Choči snežilo:

odfotené to je cez sklo okna a priblížené, takže kvalita nič moc

Pochválim sa aj mojou výrobou "ajvaru":



Kvietky som od žiakov dostala už pred vyše týždňom, ale stále z nich trocha mám:



Dnešný čaj:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

13 komentárov:



  1. Tüzes táska :) Szép!


    Firebox taška :) Pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    dnes len krátko, som po operácii, dokonca spojili dve dokopy, ale som \ok /v rámci možností/.
    Vrecúško je krásne a feferókny máš obrie, ja mám len také malé, zato majú farby od fialovej, červenej, oranžovrj, zelenej...
    Čajík som práve dopila a bol šalviový s medom.
    Pá a drž sa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, vrecúško vyzerá nádherne ... Papričky máme úplne rovnaké ... Jojo postupne odtrháva červené a navláka ich na šnúrku ... Počasie dnes bolo hrozné. Dážď a zima ... Maj sa dobre, pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ουαου!!! Πολύ όμορφο είναι το τσαντάκι σου!!!
    Καλό και Ευλογημένο μήνα!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej pekné vrecúško na papričky...:) pa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your bag is very beautiful, Daniela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, vrecúško je parádní, určitě se papriček brzy dočká. Ale ty fotky ... velmi mi připomínají fotky z Dorky, hlavně ty, které jsi pořídila venku. Máš to v oku. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéééj, to vrecúško je nádherné...tie papričky vysušíš a potom odložíš do vrecka? Ja mám tiež podobné papričky a keďže ich nikto u nás neje, vysuším si ich a používam ako ozdobu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný sáček v něm budou papričky jako v bavlnce. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne chilli vrecúško. Aj tie chilli papričky sú krásne. Ja som tie moje zamrazila. A vravím si aj ja, že na takúto úroveň šikovnosti v ručných prácach tiež musím evidentne dozrieť. :) pá.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani, pytlíček s výšivkou papriček je krásný. Ajvar bude určitě doplňovat tvé chutné vaření. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Great bag - love the peppers embroidery.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Čili papričky sú veľmi zdravé a iste už sú krásne červené tak ako ich máš vyšité na perfektnom vrecúšku. A recept na ajvar nepridáš?

    OdpovedaťOdstrániť