streda 24. októbra 2018

Vianočný, ... už :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nemýlite sa, vidíte to isté, čo v minulom príspevku. Len dvojmo:

dozvedela som sa, že aj naša kozmetička Linda (kedysi bola naša žiačka, moja naj...) je tehotná,
tiež to bude chlapec, tak niet čo riešiť :-)



a kúpila som látku, myslím, že perfektne ladí, cez víkend šijem :-)

Vianočný kaktus mi začal kvitnúť o čosi skôr, ako by sa mu patrilo. Nuž čo, poteším sa ním aj v októbri:




Voľne stredy mi ubehnú rýchlo. Vždy niečo uvarím, trocha upracem, ale aj oddychujem, vyšívam či štrikujem, idem na prechádzku, a je po dni :-(

Dnes som navyše bola u zubára. Horné jednotky sa mi začali drať, asi veľa hryziem :-) Zubár mi ich vymodeloval, ale upozornil ma, že to nebude ako skutočný zub. Mám si dávať pozor, aby som si "implantát" nevylomila. Uvidím, koľko vydrží :-)

Poriadne sa ochladilo, dokonca chvíľou máličko poletoval sneh. To ma moc neteší, som teplomilná rastlinka. Zmieriť sa však musím so všetkým, čo nám bude nadelené. 

A čo som dnes uvarila? Brokolicovú krémovú polievku a šampiňónovú omáčku s knedľou:







Čaj som mala z materinej dúšky:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

6 komentárov:

  1. Zubař... brr. My jdeme s dcerou v úterý.
    Výšivky jsou moc krásné, takové víkendové šití by mě bavilo. Hezký večer, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    výšivky i keď dvojmo sú krásne a tá látka sa mi veľmi páči.
    Obedík vyzwrá výborne.
    U zubára som ako doma :-) predpokladám, že Ti implantáty nerobil, iba si tak nazvala modelovanie zuvu, lebo po implantáte sa rana hojí niekoľko mesiacov...
    Mala si šálku od Kubka, hneď som sa potešila, ja som mala biely čaj, ten mi v poslednej dobe robí najlepšie.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi pilná jako včelička. Nádherně vyšíváš a máš spoustu nápadů. Také omáčka vypadá moc dobře, asi taky brzy udělám houbovou. Jo a dnes mi dala sousedka sáček zmražených hub, to bude mňamka smaženice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som zvedavá, čo z tých krásnych výšivok vytvoríš, látku si vybrala peknú...Danka, nerob mi chute s tou omáčkou, dávno som ju nerobila a mám ju tak rada...vonia až sem...ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný motív, tá bledomodrá farba je úžasná. Tvojim dnešným obedom by si ,Danielka, ulahodila aj mojim vegetariánskym chúťkam :-).

    OdpovedaťOdstrániť