streda 6. februára 2019

Slniečko :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívala som, síce len málo, ale ... :-)


Už včera nádherne svietilo slniečko. Keď som prišla zo školy, lákalo ma, ale museli mi stačiť otvorené okná. Najskôr v mojej izbe a potom aj v kuchyni, lebo tam lepšie vidieť Choč :-)





A dnes? Streda - voľný deň, zas slniečko, prechádzka :-)




Mám rada staré dreveničky:

v tejto ešte býva teta Sopková, na jar bude sedieť na lavičke pod lipou,
ja si k nej prisadnem a s radosťou sa s ňou porozprávam o tom, ako prežila zimu :-)

táto je neobývaná vyše 20 rokov


kríčky sú už napučané :-)











Staručké stromy s chorobou tiež čakajú na jar:





Po 1,5 hodinke som zas blízko nášho domu:



Aj dnes som si doniesla domov niečo na okno. Suché a dokonca aj choré, ale krásne, či vy máte iný názor?





Potom som varila:



V podvečer čierny čaj s mliekom:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Závidím ti vycházky, taky bych ráda vyrazila ven, ale koleno mi nedovolje, už at mám po operaci a mohu chodit.... pěkný zbytek týdne...Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, pekná prechádzka ... Človek sa uvoľní, nadýcha sviežeho vzduchu, urobí dačo pre svoje zdravie ... A v takom krásnom počasí je to radosť ... Tiež som si dnes priniesla krásne napučanú čerešňu ... už je vo váze na okne, podobne ako tvoje vetvičky ... Dani, maj pekné dni ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    pekne pokračuješ vo výšivke :-) pomaly, ale isto.
    Prechádzku si mala určite príjemnú, aj ja by som išla, ale po včerajšom zákroku sa to ešte nedá...
    Ani čaj nepijem, snáď zajtra.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Πολύ όμορφη βόλτα και ωραίες φωτογραφίες !!!
    Είστε ευτυχής που ζείτε στην εξοχή και ευχαριστιέστε τη φύση !!!
    Τα ξερά κλαδιά είναι πολύ ωραία κι εγώ μαζεύω όταν κάνω βόλτα στη φύση !!!
    Καλή συνέχεια στο κέντημα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta modrá chaloupka je nádherná! Výšivka se pěkně rýsuje křížek po křížku. Také mám doma větvičky ve váze, které jsem si přinesla z procházky s naší psinou.
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, výšivka se nádherně rýsuje. Děkuji za pěknou procházku, moc se mi líbí ta modrá chaloupka. Pohled na Choč je překrásný, na ten bych dívala každý den. Větvičky jsou hezké, taky bych si je utrhla .
    Dani, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, budem sa opakovať ale musím lebo to tak cítim...mám rada tvoje fotky na okolitý svet, žiješ skutočne v krásnom prostredí obklopená prírodou ale ako inak už môže na Orave byť :) Veľmi rada by som si ak dovolíš, nejaké z týchto tvojich záberov, ak sa mi to podarí, prekopírovala ako pozadie do počítača. Mám rada prírodu a keď je to ešte tá naša slovenská tak tej neodolám. Dúfam, že sa nenahneváš. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, nevím, jestli si uvědomuješ, v jak krásném kraji žiješ. Nechci tě podceňovat, ale ty to vidíš denně, jiní si na podobná místa musejí zajet. Mají své kouzlo ty tvé fotky, díky moc. ... A koukám, že máte asi síť v okně, v tom pravém křídle, přes ni na fotka není tak ostrá, ale pořád jste připraveni na mouchy :-)). Nebo na včely? Měj se fajn, přeji klidný víkend, Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť