piatok 22. februára 2019

Som tu :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Takmer nič nerobím, nová výšivka nerastie:



Včera som sa cestou zo školy zastavila v galantérii. Tam by som sa vydržala prehrabávať vo vlnách aj celé hodiny. Vôbec nepoznám nové priadze a je ich neúrekom od rôznych výrobcov, z rôznych krajín a v rôznych zloženiach. Všetky sú jemnučké a mäkkučké, príjemné na dotyk. Niečo som aj kúpila, bude darček :-)

Voľnu stredu som využila na varenie a relaxovanie, rozumej ničnerobenie. Stále sa cítim unavená, dokonca aj vyšívanie je bokom. Popoludnie som strávila s Lenkou. Ona veru nezaháľa. Denne trénuje rýchlu chôdzu. To by sa teda zišlo aj mne!

Mám jednu krásnu fotku od Lenky z istebnianskej doliny s pohľadom na Choč:



Uvarila som hrachovú polievku a k nej som upiekla kabáč. Viem, že sa budete čudovať, ale my to budeme jesť tri dni, veru, taká je holá pravda :-)

do kysnutého cesta som dala ľanové a slnečnicové semienka, rascu, sézam a pšeničné klíčky


múka je pšeničná polohrubá a ražná





Na večeru len pre mňa, manžel také neobľuje:




Deň dopredu som si uvarila štyri pomaranče, cez noc vychladli a ráno som robila pomarančovú marmeládu:


dávam aj šupky nakrájané na jemno a potom, keď mi to vrie, rozmixujem


Ešte jednu dávku urobím, našim deťom chutí :-)

Včerajší čaj, lebo dnes som ešte nepila:





A teraz idem do školy :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Danka, ta marmeláda vypadá super, napíšeš na ni recept kolik je čeho? Děkuji. Pěkný víkend, který je před námi.Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pomerančová marmeláda je skvělá, také jí dělám, ale má u nás jepičí život :-)
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Marmeláda je super. Mně se líbí recept na kabáč. Určitě vyzkouším. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už keď som túto pomarančovú marmeládu u teba videla prvykrát povedala som si, že ju musím vyskúšať, ale nestalo sa tak, zatiaľ. Kúpila som ešte pred Vianocami jeden pohárik pomarančovej marmelády v obchode, že bude na vianočné pečivo, pohárik som odložila a samozrejme zabudla naň...ale keď vidím zase túto tvoju, idem aspoň tú kúpenú okoštovať :))) pá

    OdpovedaťOdstrániť