sobota 2. februára 2019

Chňapka, či dečka a či vechtík :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam,  ale mám niečo nové v štrikovaní :-)

Od Lenky som dostala dve sady malých klbiek bavlniek s tým, že sú to vyšívacie bavlnky :-)

No, neboli to vyšívacie, boli háčkovacie. Základy háčkovania ovládam, ale samotné háčkovanie sa mi nedostalo pod kožu v mladosti a teraz sa už ťažko dostane. Klbká budú u mňa ležať ľadom, načim niečo vymyslieť :-)

Nič extra som nevymyslela. Mám tri nové vechtíky. Za nova to budú najskôr chňapky, alebo dečky, aké nemá nik, iba ja :-)

Aby som sa neopakovala s vysvetľovaním slova vechtík, prešla som staré príspevky, kde som ich spomínala. Zistila som, že to bola moja obľúbená téma a uštrikovala som ich neúrekom. Najlepšie vysvetlenie TU, ale niečo pekné o vechtíkoch  nájdete TU a veľmi sa mi páči aj TU.

A tu je najnovší prírastok medzi vechtíkmi:

mala som po dve klbká z troch farieb a takto sa mi ich podarilo skombinovať,
proste, len tak jednoducho, štrikujem a dopredu neviem, čo bude výsledkom môjho snaženia :-)

tu sú prázdne obaly z bavlniek



použitie ako chňapky :-)

Viem, že väčšine sa to zdá úplne nevhodné použitie, ale ja som iná 🤪🤣 a mám rada takéto dečky:








A tu je ich miestečko:






Nuž, a keď stratia na kráse, poputujú do drezu a budú slúžiť na umývanie riadu, teda splnia funkciu vechtíkov :-)


Včera prišla sms správa, manželove topánky sú už v predajni v Ružomberku. Dnes sme po ne išli:

zlacnené, zo 100€ na 80€, páčia sa aj mne :-)





A lenivá som aj na čajíčkovú hru, preto len takto jednoducho:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. So sweet! I love the colors of the dishcloth and I love your kitchen!
    Hugs, have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásne chňapky si štrikovala, škoda ich a vechtíky :-) Ten stredný vzor je krásny. A pekné sú zavesené v kuchyni.
    Topánky vyzerajú štýlovo a teplo, tak nech dobre manželovi slúžia.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boty jsou super, také chválím. A taky to, jak jsi pilná, ne že se ti nic nechce dělat! Také jsem si přečetla, co to je vechtík. Zase vím něco víc z toho vašeho jazyka. Pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, také jsem nevěděla, co je vechtík, s tímto slovem jsem se nikdy nesetkala. Naštěstí se mi podařilo najít vysvětlení, takže v otázce vechtíka mám jasno :-))). Jako chňapka je to pěkné, ale na umývání nádobí ... nevím. Boty jsou výborné, ty moje, o kterých jsem psala minule, jsou vlastně podobné, mají zip a dá se nastavit šňěrování na šířku nohy. Vypracování i podrážka se zdají být na zimu výborné. Ať dobře slouží! Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milá Danielo, děkuji zase za "postrčení" do života...Chňapky jsou moc pěkné, ale nejvíc mě zaujala zabydlenost kuchyně...Ty dlaždičky se mi už u minulých fotek moc líbily, ale teď, s tím vším zabydlením, jsou ještě pěknější...Já už se mátořím k lepšímu, snad nebudu jen fňukat....hihihi. Hezký nedělní večer i celý týden...všem....a zdraví.....Milada Milky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani ... chňapky sa mi tiež veľmi páčia a svedčí im to spolu, keď sú zavesené nad sporákom ... Zvolila si príjemné farby. Neviem si predstaviť umývanie riadu pleteným vechtíkom ... predsa ... zvyšky jedál, mastnota ... asi sa ťažšie udržujú ... ale ak s nimi máš dobré skúsenosti ... Nech vám nové topánky dlho slúžia ... Danka, prajem ti úspešný týždeň ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť