utorok 15. júla 2014

Nové bavlnky

Dnes večer začnem vyšívať niečo nové a potrebujem na to pár nových farebných odtieňov bavlniek. Takže aj dnes som bola nútená vybrať sa do mesta. Niečo som našla a niečo veru ani nie. Budem musieť trocha improvizovať. Ale veď to robím stále. Závidím blogerkám, ktoré ukazujú na svojich blogoch predajne pre rovnako postihnuté ako som ja. V jedinom obchodíku v našom meste je to oproti ich obchodom  veeeľmi biedne. Takže som kúpila toto:



Môj manžel sa dnes tešil s medíkom. Plnil ním fľaštičky rôznych tvarov a veľkostí. On to nemá rád, chcel by ho mať v rovnakých, 7dl fľaškách. Takých mal málo a už ich zaplnil minule. Mne sa páčia práve tieto rôznorodé, len keby nemali na sebe staré etikety:










zostatok, už nevytečie,
ale zajtra iným spôsobom pôjde tiež von

včielka na kvete levandule

Včera som ukončila vyšívanie domčeka. Pôvodne som ešte jeden obrázok chcela robiť (možno aj neskôr budem), ale teraz potrebujem urobiť iný darček.






Som rada, že ste sa opäť zastavili u mňa a dúfam, že zas prídete! Ďakujem!
Daniela

2 komentáre:

  1. I can't believe how much honey you ended up with!! Amazing! Enjoy, it looks so yummy :) Love those pretty bobbins of threads

    OdpovedaťOdstrániť