utorok 14. augusta 2018

Mariánske námestie v Žiline

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Tak, rozhodnutie padlo, bude to obrázok pre mňa :-)


Večer sme sa dlho rozprávali s deťmi, takže príspevok píšem mimoriadne ráno, keď ešte všetci spia, no mne sa už nedá :-)

Vrátim sa k Žiline. Kúsok od zmrzliny je Mariánske námestie. Tam sme si sadli na lavičku a spokojne zlízali studenú pochúťku. No a potom sme všetci, okrem manžela, začali fotiť :-)








manžel len pozerá, nefotí :-)
vždy má rovnaké tričko, je včelárske, má 4 rovnaké :-)








Burianova medzierka, názov sa mi veľmi páči :-)


Max urobil krátke video so svojim zaujímavým a hlavne zvláštnym pohľadom na námestie:





A po dvoch dňoch som včera mala aj čaj:


materina dúška




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Ahoj Danka, se zájmem jsem si prohlédla fotky ze Žiliny, města, které jsem kdysi navštěvovala, ale určitě se to tam změnilo, i když historickou část poznávám. Ale napadlo mě, v Žilině sis do galanterie nezašla? Ať se daří, přeje Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielko, moc děkuji za krásné fotky ze Žiliny. Tam jsem nikdy nebyla a už nebudu. Tak jsem ráda, že jsem aspoň něco viděla tady u tebe. Zdravím po těch horkých dnech.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What a lovely trip! I enjoyed the fountains as they are very rare here in Canada.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    krásne fotky ste urobili a video nemá chybu :-)
    Som zvedavá na výšivku, takže som neuhádla.
    Maj sa pekne, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aaa to je úžasné, z dnešního příspěvku mám obzvlášť radost.😄 ...❤🙏Tak už vím, odkud přijíždí ten přeplněný vlak Žilina-Bohumín....-Praha. 😂 Vždycky jsem si představovala, jak to tam asi vypadá. 🤔😄🙏😄 No vážně. Nebylo za doby studií nic krásnějšího než v pátek večer v Olomouci čekat na 2. nástupišti na vlak..., "který dále pokračuje ve směru Hranice na Moravě, Bohumín, Dětmarovice, Karviná........" a na tabuli vždy svítila cílovâ stabnice ŽILINA.😄

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka ... V Žiline som nebola a rada som ju aspoň virtuálne s tebou navštívila ... Video je skutočne kreatívne, zaujímavé ... Maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Do Žiliny sa mi podarí dostať tak raz do roka, väčšinou služobne, takže niektoré zábery sú mi známe, no Burianovú medzierku som si doteraz nevšimla :-). Danielka, maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť