nedeľa 5. augusta 2018

Rastie mi to :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dali by ste si z tejto bábovky?






Ja bábovku nerada pečiem, tak aspoň tvarohový koláčik s rebarborou:

rebarboru som dostala od Laury z ozajstného priateľstva, pretože sa jej veľmi darí,
aj keď vidím v iných záhradách, že je po rebarborovej sezóne, tá moja stále púšťa nové listy 

po zrezaní



múka 2 š, cukor 1/2 š, vanilínový cukor, kypriaci prášok

 2 tvarohy, kyslá smotana veľká

dať do sypkej časti, + 3 vajcia a olej 1/2 š 

vymiešať

plech vytrieť herou a vysypať hrubou múkou

rozotrieť cesto, je to jednoduché, lebo má riedku konzistenciu

nakrájať rebarboru

daž na cesto

pôvodne som chcela posýpku, ale zistila som, že maslo mám len v mrazničke :-(





Ja som z neho zjedla malý rohový kúsok, ale vraj je dobrý, povedal manžel a Danka :-)

Aj uhorkám sa celkom darí, ale už im začali žltnúť listy, tak bude asi po sezóne:

v stredu, už sú umyté

v sobotu, neumyté

v stredu

aj takáto mrkvička sa mi urodila :-)

Dnes som si urobila čaj z malinových listov:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Rebarboru mám ráda na všechny způsoby a koláč vypadá nádherně, přímo k nakousnutí. Výšivka se také krásně rýsuje, nějak se moučníky sladily do jednoho příspěvku😀 Mám ráda sladké, ochutnala bych od obojího. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    výšivka je milá a zaujímavá s tou bábovkou, aspoň viem, čo Ti prinesiem nabudúce, ja pečiem bábovku aspoň raz do týždňa :-)))
    Čaj z malinových listov je dobrý na hlieny a vykašliavanie, rada si ho varím aj ja.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, mám radosť, že sa rebarbore darí ... máš ju naozaj peknú ...Aj koláčik vyzerá veľmi chutne ... veru by som sa ponúkla ... :) Čajík z malinových listov mám aj ja veľmi rada ... maj sa dobre a teším sa na pokračovanie výšivky ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely embroidery, Daniela. I have never tried Rhubarb. Yours is growing great! The cake looks delicious:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mais c'est un Kouglopf le gâteau par excellence de l'Alsace!
    Trés joli,belle récolte ici en Alsace tous les légumes souffrent de la chaleur,la récolte est trés mauvaise.

    Belle semaine

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh, ein toller Post, liebe Daniela!
    Meine Favoriten sind heute
    1. das kleine Mädchen aus Holland
    und 2. dein Rhabarberkuchen, mmmmhhhhh!
    Liebe Grüße und vielen Dank für deinen Kommentar,
    Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, výšivka pěkně pokračuje. Koláček byl určitě chutný. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rebarborový koláč je dobrý, ale já tomu pečení fakt moc nedám ☺ Mísu na zadělávání mám doma úplně stejnou, ještě po babičce. Zdravím ☺☺☺

    OdpovedaťOdstrániť